Brick by Brick, hrvatski inovativni brend igračaka koji obuhvaća seriju modela edukacijskih drvenih slagalica različitih modela građevina, uspio se probiti u domaći trgovački lanac Offertissimu te će se od ovoga tjedna naći na njihovim policama, piše Poslovni dnevnik. Time je u kratko vrijeme uspio razviti, standardizirati proizvodnju i kvalitetu, komercijalizirati i ispuniti zahtjevne uvjete za suradnju s trgovačkim lancima.
Brick by Brick od Lega se razlikuje činjenicom da nemaju utore u svojim elementima već se slažu na principu zidanja. Riječ je o igračkama koje djeci razvijaju njihovu snalažljivost, pažnju i kreativnost.
Jadranko Pongrac, idejni tvorac i proizvođač Brick by Bricka, ponosan je na uspjeh brenda jer kaže da se danas u velikoj ponudi nije lako probiti do trgovačkih polica te su osuđeni na sajmove i manje prodavaonice. Kako bi svojim proizvodima upoznali i potencijalne kupce izvan granica Lijepe naše, Brick by Brick uskoro kreću i na sajmove igračaka u Njemačkoj i Italiji, piše Poslovni.
Poslovni dnevnik/Danas.hr