Najveća online trgovina na svijetu Amazon zainteresirana je za prodaju hrvatske Kishe, piše Poslovni dnevnik. Riječ je o pametnom kišobranu koji je razvio istoimeni startup iz Rijeke, a koji se proizvodi u pogonu najvećeg domaćeg proizvođača kišobrana, tvrtke Hrvatski kišobran iz Zaprešića. Prvu seriju Kishe od tisuću komada startup je rasprodao u manje od tri mjeseca, a prema riječima suvlasnika Goran Čandrlića u pregovore s Amazonom tek kreće i za njih će se pripremati idućih 6 mjeseci.
"Prodaja na Amazonu ovisi o mišljenju i komentaru njegovih korisnika i zato je iznimno važno da oni budu zadovoljni, jer nam se u protivnom takav potez može obiti o glavu", kaže Čandrlić dodajući da još moraju riješiti neka pitanja prodaje i dostave.
Oprez zbog mogućih greški u biznisu
"Svaki biznis ima greške i najčešće iznose između tri i pet posto, a ako želite imati zadovoljne kupce, ne samo da te greške morate smanjiti, već trebate imati spreman i dobar odgovor na takve situacije kako bi vam korisnici bili zadovoljni", kaže Čandrlić dodajući da su zbog toga oprezni.
Uz Amazon, kontaktirali su ih još europski Gilt i The Next Weba, a u pregovorima su sa zastupnicima za Rumunjsku, Kanadu i Japan, piše Poslovni dnevnik.
Podsjetimo, pametni kišobran vam govori kada će kišiti ili vam javi ako ste ga negdje zaboravili. U kišobran je ugrađen odašiljač koji radi na principu bluetooth tehnologije. Aplikacija za smartphone je povezana s kišobranom i aktivira alarm kad je vlasnik udaljen 30-ak metara od kišobrana.
Poslovni dnevnik/Danas.hr