Grand Prix natjecanja IdejaX osvojila agencija BBDO Zagreb za kampanju "Naša su mjesta zakon" Zagrebačke pivovare
BBDO Zagreb proglašena Agencijom godine
Zagrebačka pivovara Oglašivač godine
Nagradu MIXX "Best in Show" osvojile agencija Señor i Studio Čavar za kampanju "Reci to glasno" za klijenta Outdoor Akzent
Na Danima komunikacija proteklog vikenda su dodijeljene nagrade X i MIXX za najbolje oglasne kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Na natjecanju IdejaX koje nagrađuje najkreativnije radove u svim vrstama medija prestižnu nagradu Agencija godine osvojila je agencija BBDO Zagreb koja je ujedno nagrađena Grand Prix nagradom za kampanju "Naša su mjesta zakon" Zagrebačke pivovare. Na istom natjecanju, nagradu za Oglašivača godine osvojila je Zagrebačka pivovara. Nagradu MIXX "Best in Show" koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju osvojile su agencije Señor i Studio Čavar za kampanju "Reci to glasno", za klijenta Outdoor Akzent.
Na rang listi najboljih agencija prema plasmanu na natjecanju IdejaX drugo mjesto je pripalo agenciji Señor, dok je treće mjesto pripalo agenciji Bruketa&Žinić OM.
Nagrada X dodijeljena je i u sljedećim kategorijama: Piće (alkoholno i bezalkoholno): kampanja "Naša su mjesta zakon", agencija BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara; Telekomunikacijske usluge: kampanja "Fali ti super TV sadržaja u životu?", agencija Señor za klijenta Iskon; Mediji i izdavaštvo: kampanja "Reci to glasno", agencija Señor i Studio Čavar za klijenta Outdoor Akzent; Financijske i osiguravajuće usluge: kampanja "Mylo" agencije Utorak_biro za propagandu i Grey Worldwide Zagreb za klijenta Erste Bank; Društvene akcije: kampanja "Muzej realnosti", agencija Švicarska za klijenta UNICEF; Samopromocija i korporativne komunikacije: "Razveseli mamu i vrati se doma", agencije Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija i Madison Consulting za klijenta Adris grupa; Najbolja cjelovita kampanja: "Naša su mjesta zakon", agencije BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara.
IdejaX posebna priznanja:
Najbolja izvedbena vještina/produkcija - Ana Lozica i Jurica Kos iz agencije Švicarska za kampanju "Muzej realnosti", za klijenta UNICEF.
Najbolji dizajn i art direction - Miran Tomičić i Davor Bruketa iz agencije Bruketa&Žinić OM za kampanju "Etiketa štedljivog čovjeka", za klijenta Vina Brač 1903.
Najbolji copywriting - Vanja Blumenšajn i Jurica Ćorluka iz agencije Señor za kampanju "I bogati plaču", za klijenta Iskon.
Nagrade MIXX
MIXX nagrade su dodijeljene i u sljedećim kategorijama: Brand Awareness kampanja - "Budućnost u Adrisu", agencije Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija, Madison Consulting za klijenta Adris grupa; Branded Content kampanja - "Krafteraj", agencija 404 za klijenta Jack Daniel's Brown Forman; Cross-Media Integration kampanja - "Konzumklik.hr – Najbliža trgovina" agencija Bruketa&Žinić OM te Odjel digitalnog marketinga i Sektor korporativnog marketinga Konzuma za klijenta Konzum; Direct Response and Lead Generation kampanja - "Camping Village Šimuni digital strategy" agencija Degordian za klijenta Kamp Šimuni i kampanja "Budi sedmi – Ratovi zvijezda: Sila se budi", agencija iZone i web.burza za klijenta 2i Film; Best Media Strategy kampanja - "McDonald's Breakfast Campaign", agencija OMD Media, Innovo DDB i Drap za klijenta McDonald's Hrvatska; Inovativna uporaba tehnologije kampanja - "Storytelling u proširenoj stvarnosti" agencija KADEI 360 za klijenta Tvrđava Barone - Grad Šibenik; Mobile kampanja - Nagradni natječaj "Lov na božićne kuglice", agencija Studio Revolucija za klijenta City Center One Zagreb (East, West) i Split; Social Media kampanja - "The Voice – Najljepši glas Hrvatske", agencije 404 za klijenta HRT, Website kampanja - "RTL.hr redizajn", agencija web.burza za klijenta RTL Hrvatska.
Young Lions Croatia
Na Danima komunikacija održano je i Young Lions Croatia natjecanje za mlade kreativce do 30 godina, a Grand Prix nagradu su osvojile Tea Silvia Vlahović i Sanja Planinić iz agencije Bruketa & Žinić OM za rad "Rana ptičica". Natjecatelji su kreirali kampanje za UNICEF-ov program podrške predškolskom odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj.
HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.
IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.