U sklopu festivala Dana komunikacija koji će se održati od 14. – 17. travnja u Rovinju za nagradu IdejaX koja nagrađuje najkreativnije radove bez obzira na vrstu medija ove se godine prijavilo 107 radova. Najveći broj prijava je zabilježen u kategorijama: Telekomunikacijske usluge, Najbolja cjelovita kampanja te Samopromocija i korporativne komunikacije. Radove su prijavile 34 agencije koje su radile na kampanjama za 54 različita oglašivača.
Pristigle radove za Ideju X komentirao je Siniša Waldinger, predsjednik žirija nagrade: "Veseli nas što je na ovogodišnje natjecanje IdejaX pristiglo 107 radova što predstavlja porast od 25 radova u odnosu na prošlu godinu. Samim time će posao žirija sastavljenog od 10 iskusnih kreativnih profesionalaca izabranih prema finalnoj rang listi prošlogodišnjeg natjecanja biti još izazovniji i zahtjevniji. U svakom slučaju pokušat ćemo u svim pristiglim radovima tražiti onaj misteriozni sastojak X, sveti gral svake ideje koji ju izdiže iznad prosjeka i čini određenu komunikaciju zanimljivom, zabavnom i rado dijeljenom."
Na Danima komunikacija ove se godine po prvi puta održava i natjecanje za mlade agencijske profesionalce pod nazivom "Young Lions" pod pokroviteljstvom Erste banke, koji je dio globalnog natjecanja u sklopu kanskog festivala za koje se prijavilo 18 timova iz 12 agencija. Njihov zadatak će biti da u roku od 24 sata osmisle kampanje u kategorijama Print, Cyber i Design, odnosno u 48 sati za kategoriju Film. Najbolji od 4 pobjednička tima festival nagrađuje putovanjem na festival CannesLions 2016.
Svečana dodjela nagrada Ideja X i Young Lions održati će se u subotu 16. travnja u hotelu Lone u Rovinju.
Bogat popratni i zabavni program na Danima komunikacija
HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.
IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.