Kada su Jennifer Chong i njen momak Roman Khan dizajnirali svoju prvu poslovnu kožnu torbu koja odgovara i ženama i muškarcima, zasigurno nisu sanjali da će njihov online biznis upravo s tom torbom u 14 mjeseci doseći zaradu od milijun dolara. Njihovu priču o potrazi za pravom torbom i poslovnim uspjehom donio je CNN, koji navodi kako je Khan za postizanje cilja čak ostavio siguran posao.
Poslovne torbe tog para, odnosno pod brendom Linjer, danas se prodaju po cijeni od 330 do 715 dolara i dolaze u četiri boje te tri oblika.
"Imamo kupce koji po nekoliko mjeseci čekaju na svoje torbe", kaže Chong koji je sa svojom djevojkom također polučio uspjeh kad je riječ o kolekciji satova koju su izbacili zahvaljujući prikupljenim 965 tisuća dolara crowdfundingom. Stoga u drugoj godini rada očekuju da svojim radom prodaju robe u vrijednosti 3,5 milijuna dolara.
Iako ova priča zvuči poput bajke o Pepeljuzi, tvrtka je stano pod novim izazovima kako bi zadovoljila potražnju. U tom dijelu bore se s nabavom materijala, ali i proizvodnjom, koju će sada orati bolje planirati. Još jedan od izazova bila im je i služba za korisnike.
Orijentirali se na kvalitetu
Prije no što je s momkom pokrenula tvrtku Jennifer Chong, inače ekonomistica, radila je kao konzultantica, a potom pokušala pokrenuti biznis s cipelama no ni jedno od toga nije je zadovoljavalo.
Kada se par odlučio za pokretanje biznisa s kožnim torbama u njega je uložio 200 tisuća dolara vlastitih sredstava. Njihove ideje možda nisu bile revolucionarne, no biznis je bio uspješan upravo jer su se orijentirali na kvalitetu.
Da će stići do cilja par je shvatio čim su na Indiegogou prikupili 185 tisuća dolara za pokretanje biznisa. "Bili smo samo dvije osobe koje su počele raditi u svom dnevnom boravku. Sada smo profitabilni i zapošljavamo jer nam je biznis jako brzo rastao", zaključuje sretna Chong.