Agencija za istraživanje tržišta MSA Adria, koja posluje u sklopu MCA grupe, provela je on-line anketu nad 624 ispitanika kako bi se utvrdile potrošačke navike hrvatskih građana u trgovačkim lancima. Istraživanje je pokazalo da više od 60 posto hrvatskih građana barem jednom tjednom kupuje u nekom velikom trgovačkom lancu, a najveći broj građana kupuje u Konzumu, Lidlu i Kauflandu, piše Poslovni dnevnik.
U trgovačke centre i po meso i ribu
Čak 26 posto kupaca Konzuma kupuje skoro svaki dan, dok to u ostala dva lanca čini 10 posto njihovih kupaca.
Svježe meso u trgovačkim lancima kupuje oko 70 posto građana, a ribu i morske plodove oko 50 posto građana. Zdravu hranu kupuje oko 60 posto građana.
Prednost hrvatskim proizvodima
Zanimljivo je da veliki broj građana u trgovačkim lancima kupuje i igračke (oko 52 posto), kozmetiku (oko 53 posto) te posuđe i kuhinjski pribor (čak 65 posto).
Više od polovice ispitanika, njih 55 posto, prednost daje hrvatskim proizvodima, a istom postotku ljudi kvaliteta proizvoda važnija je od cijene. Oko 60 posto ispitanika izjavilo je da rijetko mijenja proizvode koje su navikli kupiti, a 30 posto priznaje da kupi i proizvode koji im nisu bili u planu.
Kakva je kvaliteta robnih marki u domaćim trgovačkim lancima?