Verizon je također okončao svu internetsku prodaju Kina, i sad nudi samo dodatke za njega.
Ovo je službeni kraj Kina, kojeg je navodno prodano samo 9,000 od trena kad je lansiran. Stvarna brojka bi mogla biti još niža, jer je anonimni Microsoftov zaposlenik za novine izjavio da ih je prodano samo 503.
Kao što smo prije izvijestili, nakon raspuštanja Kin tima u Microsoftu, bilo je teško zamisliti ikakvu budućnost uređaja, bez obzira na Verizonovu podršku.
Nešto prije Microsoftove odluke da rasformira tim i prestane s razvojem Kina, Verizon je smanjio cijene uređaja Kin One i Kin Two s 50 i 100 dolara na 30 i 50 dolara. Nakon toga, Microsoft je objavio kako neće lansirati Kin u Europi kako je planirao, te kako je Kin tim pridružio Windows 7 timu te kako će stvari koje je naučio s Kinom uklopiti u buduće Windows 7 telefone. Tad je najavljeno kako će Verizon nastaviti prodavati Kin.
Ova je vijest donijela mnogo kritike Microsoftu i svi su imali nešto za reći na temu Kina. Čak su i zaposlenici kritizirali uređaj. Što se zapravo dogodilo? Kin je imao puno višu cijenu od očekivane, te je dolazio s pretplatom koja nije bila prilagođena ciljanoj publici. Osim toga, uređaj ne podržava aplikacije napisane od treće strane, što bi popravilo problem s nekim loše napisanim standardnim aplikacijama s kojima uređaj dolazi, i učinilo ga popularnim među mladima.
Prethodni članci: arti-201007010135006 arti-201007020552006 arti-201006290243006