Predsjednik Josipović ne gubi vrijeme. Ima jasan cilj na putu do drugog mandata obići sve što se obići da. Na red su došli Donji Miholjac, Magadenovac te Šljivoševci u Slavoniji.
"Ja sam ovdje sada kao predsjednik, nisam u kampanji, prema tome više manje je sve rečeno pa nećemo sad o tome", rekao je Josipović.
No dok je na turneji, ne štedi protivnicu. KolindaGrabar-Kitarović u utrku je, po predsjednikovim riječima, ušla kao kandidatkinja sa slikom, ali bez tona.
"Spremna sam i na to jer su kampanje i kod nas i u svijetu pune podmetanja. Ali, ono što te ne ubije to te ojača", rekla je Grabar-Kitarović krajem lipnja.
"Mene ne zanima što je gospođa Grabar-Kitarović rekla. To ako je rekla da će kampanja biti podla valjda nešto zna o tome i sprema takvu kampanju", odgovorio joj je na to Josipović dva mjeseca kasnije.
Stručnjaci se slažu - prljave odnosno negativne kampanje nisu novina u Hrvatskoj.
"Imali smo i u ovoj kampnji priliku vidjeti prljavi moment, a to je bila ona operacija Barbika", rekao je komunikacijski stručnjak DamirJugo.
Očekuje li nas onda okršaj poput onoga između bivšeg predsjednika StipeMesića i također HDZ-ove kandidatkinje JadrankeKosor?
"Ja više ni paštetu ne otvaram jer opet bi iskočila jedna osoba", rekao je tada Mesić.
I malo po malo kandidatkinja Kosor proglašena je Suzanom, otimačicom stanova pa i Srpkinjom. Od takvih napada, kaže, još se nije oporavila.
"To je podla podvala protiv koje se vi ne možete braniti jer je nezamislivo da sazoves presicu i kažeš ja sam Hrvatica", rekla je Kosor.
Neke neistine, upozorava, zauvijek ostaju u glavama ljudi, koliko god ih nijekali.
"One sasvim osobne. Da nisam dobra majka, nevjerojatne priče o mojim privatnim vezama kojih nije bilo", dodala je.
Kolinda Grabar-Kitarović kao najveća konkurentica aktualnom predsjedniku u aktivnu će kampanju idućeg mjeseca. Hoće li se osvetiti za Barbiku ili će se odlučiti za mirniju kampanju?
"Nemoguće je dobiti izbore isključivo na negativnoj kampanji. Idealan omjer bio bi 80:20 za pozitivnu kampanju, jer treba objasniti ljudima zašto da biraju vas, a ne nekog drugog", kaže Jugo.
Do prosinca ćemo imati i više nego dovoljno prilika za čuti kome dati glas, a kome ne. Pitanje je samo pod koju cijenu.