Jednoipolsatni prijenos iz Splita za kraljicu Hrvatske nalikovao je Andersenovoj bajci o Maloj sireni gdje nesretna sirena zaljubljena u Zemljanina prodaje mogućnost govora u zamjenu za lijepe noge. Isto to učinila je i prelijepa Nina Morić koja je svoje duge noge ovjekovječila u spotu Tonija Cetinskog, Ricyija Martina, a usput zaboravila hrvatski.
No, ako ste pomislili da su svakodnevne organizacije kojekakvih izbora ljepote nešto neukusno, kičasto i da nema goreg, prevarili ste se.
Kamermani na početku priredbe ne znaju tko je tko od članova komisije, prtljanje lijepe Nine Morić ? A lora, normalno je griješiti, namrgođene bivše kraljica te stidljive buduće, a sve skupa kao igra zavezanih očiju koju igraju djeca na Peristilu...
Kako zamjeriti članovima komisije što nisu pratili kandidatkinje i što su im pogledi većinu vremena bili upućeni atraktivnoj Nini Morić te nizu gostujućih pjevača koji u tom pogledu nisu nimalo kaskali za njom.
Da ne ulazimo u osjetljiva pitanja ukusa tko je kome naj, spomenut ćemo samo predivnu Riječanku duge crvene kose koja je netragom nestala, no nadamo se da će je netko iz modnih i fotografskih agencija već primijetiti.
Izbori ljepote su ionako igre sreće, jer nagradu vrlo često odnese djevojka koja nije glavni favorit već u svim segmentima skupi dovoljno bodova i iz ružnog pačeta pretvori se u prekrasnog labuda.
Primjetit ćemo samo da bi Nini Morić po fenomenalnom izgledu i podjedanko velikom broju lapsusa izvrsno kao partner pristajao Frano Lasić. No, kad nam već ne valjaju ni Vlatka Pokos, ni Mirna Berend ni Nina Morić ? vratite nam onda barem duhovitu i oštroumnu Danijelu Trbović-Vlajki ili još bolje otkačenu Ninu Violić pa ćete onda vidjeti kako se najavljuje Petar Grašo iz Graškograda.