Prema izvještaju koji je objavio Interactive Advertising Bureau, prihodi od online oglasa skočili su 15% na 26 milijardi dolara u 2010. godini. Ovo je oštar preokret u odnosu na prethodni pad od 3,4% tijekom recesije.
"Search" oglašavanje još je jednom uzelo najveći udio prihoda; čak 46%. To je nešto manje u odnosu na godinu prije (47%), međutim ova kategorija u cjelini je tijekom 2010. narasla za 12%.
"Display" oglašavanje zauzima 38% tržišta. To je porast od 3% u odnosu na 2009. godinu. Ukupno je u 2010. "display" oglašavanje naraslo za otprilike četvrtinu.
Kategorija koja je najviše rasla su sponzorstva - čak 88% u 2010. Naime, samo u četvrtom kvartalu sponzorstva su narasla za čak 142%.
Što se ostalog tiče, prihodi od e-mail marketinga pali su za 33% na 1,3 milijarde dolara, ali to je samo 1% tržišta.
Mobilno pak oglašavanje koje prije nije bilo uključeno u izvještaj IAB-a, sada se procjenjuje na vrijednost između 550 i 650 milijuna dolara.
Cijeli izvještaj možete skinuti ovdje.