Rovera je u svibnju od BMW-a kupio britanski konzorcij Phoenix. To je jedan od bitnih prvih poslovnih poteza predsjednika Phoenixa Johna Traversa, inače, bivšeg izvršnog direktora Rovera, kojim se u razdoblju naredne dvije godine Rover opet namjerava učiniti profitabilnim. Pa i mnogi se analitičari slažu u tome da uspjeh tvrtke najviše ovisi o sposobnosti da na tržište izbaci nove vrlo dobre modele. Posao neće biti lagan, jer je tržište automobila u posljednjih nekoliko godina postalo neugodno teško, te će Roveru, uistinu, biti za povratak potreban automobil izuzetne kvalitete i dizajna.
Peter Stevens, sada najjači adut tvrtke, dizajnirao je uz McLarena i Jaguara XJR15, Lotus Elana M100, a bio je i ravnateljem dizajna Lamborghinia. Do konca izrade novih modela, Rover će i dalje proizvoditi modele Rovera 25, 45 i 75, pa i Minića u količini od 200 000 komada godišnje.