Hrvatski startup UX Passion oduševio Toshibu i BBC

U dvije godine mladi hrvatski tim osvojio je brojne nagrade, pohvale i više od 160 klijenata iz 40 zemalja diljem svijeta.

13.1.2012.
12:26
VOYO logo

Wall of Tweets, rješenje hrvatskog startupa UX Passion koje objedinjuje društvenu mrežu Twitter i multimedijske sadržaje u jedinstveni "zid", za svoj je ovogodišnji nastup na najvećem sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu odabrala japanska tvrtka Toshiba.

Proizvod je to mladog hrvatskog tima koje omogućava prikaz "cvrkuta" na velikom zaslonu, u realnom vremenu, doprinoseći diskusiji i razmjeni ideja. Prednosti ovog rješenja prepoznala je i medijska kuća BBC, koja će ga koristiti na središnjoj debati Svjetskog ekonomskog foruma koju će u Davosu, krajem siječnja, voditi poznati novinar i voditelj Nik Gowing.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Integracijom društvene mreže Twitter i drugih sadržaja kao što su foto-servisi Flickr, Instagram i TwitPic te geolokacijskog servisa Foursquare, tvrtka nastavlja razvijati ovaj proizvod i jačati prisutnost i interakciju s korisnicima. Wall of Tweets je do sada "uhvatio" više od 1,2 milijuna tvitova, za klijente kao što su Svjetski ekonomski forum, za konferencije u Davosu, India Summit i Middle East Summit, te tvrtke Microsoft, Navigon, IBM, Ogilvy i Toshiba, konferenciju MacWorld ali i na neformalnim prigodama kao što je silvestarska noć 2011. u Sarajevu, gdje su se "cvrkuti" prikazivali na središnjem mjestu dočeka.

"Wall of Tweets nam je do sada donio mnoge pobjede i priznanja na startup natjecanjima. Detaljno smo istražili interese korisnika i nastavili razvijati postojeće rješenje, koje u novoj verziji nudi mnoge mogućnosti prikaza sadržaja izvan Twittera. Tako sada možemo prikazati fotografije sa servisa kao što su Flickr, Instagram, TwitPic i desetak drugih, geolokacijsku integraciju sa društvenom mrežom Foursquare, a uskoro ćemo predstaviti i potpuno novu verziju Walla koji će korisnicima omogućiti da dijele sve svoje sadržaje, iskustva i doživljaje, stvarajući cjelovito interaktivno iskustvo", naglasio je Vibor Cipan, partner i suosnivač UX Passiona.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sam je sustav temeljen na arhitekturi HTML5, CSS3 i JavaScript tehnologiji, što omogućava jednostavniji razvoj i pristup te prilagodbu rješenja neovisno o operativnom sustavu, platformi ili veličini ekrana. Tako se Wall of Tweets može prikazivati na stolnim, prijenosnim ili tablet računalima te smartphone uređajima, omogućavajući korisnicima pristup bez obzira na lokaciju i izbor tehnologije ili uređaja.

Wall of Tweets rješenje UX Passiona bit će i ove godine, uz središnju debatu, implementirano tijekom trajanja Svjetskog ekonomskom forumu u Davosu, koji će se pod temom Velikih transformacija – oblikovanja novih modela, održati od 25. do 29. siječnja 2012.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike