Stručnjaci za onlajn marketing "Sosijabl labsa" utvrdili su da tri četvrtine ljudi koji kupuju preko interneta, obično idu na linkove proizvoda za koje dobiju preporuku od prijatelja sa "Fejsbuka".
Istraživanje je obuhvatilo 1.088 FB korisnika, koji su "iskušavani" na osnovu mišljenja onlajn zajednice, a kompanija je i smislila naziv za ovakve kupce - društveni kupci.
Oni su veoma verni i korisni raznim kompanijama, a zanimljivo je da čak 81 odsto njih sami dele preporuke za određene proizvode svojim FB prijateljima.
Potpredsednik marketina "Sosijabl labsa" Darbi Vilijams objasnio je kako prodavci sada mogu da prate ove preporuke i na osnovu njih prave konkretne ponude.
Zanimljivo je i da sam "Fejsbuk" radi analize, pa je tako na istraživanju 100 top stranica poznatih brendova utvrđeno da svaki ljubitelj podeli barem 34 preporuke prijateljima. A onda oni nastavljaju da šire taj efekat na druge članove ove društvene mreže.