Ovo je prvi korak Facebooka prema geolociranju, odnosno uvođenju servisa baziranih na lokaciji korisnika koji žele s ostalima podijeliti gdje se nalaze, kupuju, izlaze ili jedu.
Web-stranice i aplikacije kao što su Foursquare i Gowalla već nude slične usluge.
Geolociranje će na početku biti dostupno samo u Sjedinjenim Državama preko Facebook iPhone aplikacije, ili preko logiranja na Facebookovu stranicu prilagođenu za mobitele.
Tvrtka će nastojati što prije omogućiti dostupnost ove usluge svim svojim korisnicima, kojih ima 500 milijuna.
Usluga koja koristi GPS na tzv. pametnim telefonima (smartphones) radi na način da korisnici sami klikaju gumb "check-in" kako bi ostali mogli vidjeti popis mjesta u njihovoj blizini, te potom odabiru mjesto te "pričaju priču" u News Feedovima svojih prijatelja.
Korisnici isto tako mogu ljudima omogućiti da saznaju s kime se nalaze, i to na način da "tagiraju" snimljene fotografije svojih Facebook prijatelja, ali samo pod uvjetom da su i oni označili svoju lokaciju.
Chris Cox iz Facebooka rekao je za BBC da dok su kuća i posao dva najvažnija mjesta u životima ljudi, Facebook Places pokušava iskoristiti treće najvažnije.
"Ovo treće mjesto je ono koje završava s puno priče. Otišao sam u kino, vidio sam bend, bio sam u baru. Toliko zanimljivih stvari u našim životima događa se u ovom malom djeliću vremena i mi želimo da one ožive", rekao je Cox.
"Najgori prikaz Facebooka su oni ljudi koji sjede kod kuće i samo gledaju fotografije kako se drugi ljudi zabavljaju. To je upravo suprotno. Ovdje morate sudjelovati i to pripada stvarnom svijetu."
Servisi koji se temelje na lokaciji korisnika postali su popularni s porastom upotrebe pametnih telefona.
Jedan o kojem se najčešće govori je Foursquare, koji ima tri milijuna korisnika. Potpredsjednik za mobilno poslovanje i partnerstva Holger Leudorf smatra da se ulazak Faceboka na ovo tržište neće negativno odraziti, nego da je prije riječ o novim "prilikama".
Istaknuo je kako će Facebookov potez zasigurno još više usmjeriti pažnju korisnika prema geolokacijskim servisima, međutim kaže da ne osjeća da Facebook krade njihov adut na tržištu.
Premda je geolokacijski sektor još uvijek u usponu, mnogi analitičari predviđaju da će to postati milijarde dolara vrijedno tržište jer se radi o ciljanom oglašavanju i promociji prema ljudima na temelju onoga čime se bave.
Primjerice, tvrtka za istraživanje medija Borrell Associates procijenila je da će ovakvi servisi do 2015. godine generirati oko 4,1 milijardu dolara u godišnjoj prodaji oglasa.
Facebook, pak, procjenjuje da se u ovom trenutku više od 150 milijuna njegovih korisnika spaja preko mobilnih platformi.