Na završnoj večeri prvog izdanja nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, u petak navečer dodijeljene su nagrade X za najbolje radove u kreativnom oglašavanju. Nagrade su dodijeljene u 21 kategoriji, koje su podijeljene u dvije osnovne skupine: Best on market (13) i Best of Admaking (8).
Za natjecanje X ukupno je prijavljeno 200 radova od strane 37 prijavitelja i 119 naručitelja. Prestižnu titulu Agencije godine ponijela je agencija Bruketa & Žinić OM, dok je agencija BBDO Zagreb osvojila Grand Prix za naručitelja HAK. Najboljim oglasom proglašen je oglas Centra za nove inicijative agencije Grey Zagreb, dok je nagradu za Oglašivača godine osvojila Adris grupa.
Drugi dan festivala IdejaX obilježila su predavanja Helgea Tennøa, planera agencije Scandinavian Design Group, Gerda Leonharda, vlasnika The Futures agencije, Arija Merkina, izvršnog direktora agencije Crispin Porter + Bogusky, te završno predavanje Garya Vaynerchuka, čovjeka kojeg mediji nazivaju "sommelierom društvenih medija" i pionirom online marketinga. Više >>
Nagrade X u skupini Best on market osvojili su: - Hrana - Kulinarski ledolizac, UNEX za Ledo - Pića - Pan office, Imago za Carlsberg Croatia - Moda, zdravlje i ljepota - Imago za Meralys - Trgovina - BBDO Zagreb i Studio Dogan za vinoteku Bornstein - Turizam, rekreacija i slobodno vrijeme - BBDO Zagreb za Hrvatsku turističku zajednicu - Transport i auto moto industrija - BBDO Zagreb za Hrvatski auto klub - Telekomunikacije - Grey Zagreb za VIP - Mediji i izdavaštvo - Imago za 24 sata - Financijske i osiguravateljske usluge - McCann Erickson za Mastercard - Poslovne usluge i proizvodi za industriju - Bruketa & Žinić OM za Igepa
- Društvene akcije powered by Styria - Grey Zagreb za Centar za nove inicijative - Samopromocija/korporativne komunikacije - BBDO Zagreb za BBDO Zagreb - Ostalo - Bruketa & Žinić OM i Brigada za Adris grupu Nagrada u kategoriji Kućanstvo nije dodijeljena.
Nagrade X u skupini Best of Ad making dobili su: - Najbolja upotreba lokalne kulture - Bruketa & Žinić OM za Podravku - Najoriginalnija komunikacijska strategija - BBDO Zagreb za Hrvatski auto klub - Najinspirativnija ideja - Bruketa & Žinić OM za Adris grupu - Najbolja izvedbena vještina/produkcija - UNEX za Jamnicu d.d. - Najbolja upotreba tehnologije - Bruketa & Žinić OM i Brlog za Adris grupu - Najbolji dizajn i art direction - Bruketa & Žinić OM za Igepa - Najbolje integrirana kampanja - Imago za Hrvatsku lutriju - Najbolji copywriting - BBDO Zagreb za vinoteku Bornstein.
O pobjednicima nagrada X odlučivao je stručni žiri u sastavu: Srđan Gulić (Digitel), Vanja Blumenšajn (Imago), Veljko Žvan (Grey), Igor Mladinović (McCann Erickson), Kruno Serdar (Unex), Goran Štimac (Razum&Osjećaji), Krešimir Purgar (Publicis), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić), Zdravko Maršanić (Status Grupa), Maro Pitarević (Hot Dog), Siniša Waldinger (BBDO), Jan Jilek (ad-net) (savjetnik žiriju za online).