Mirjana Klić (27), vlasnica frizerskog salona Mickey u Marinićima kod Rijeke, koji je specijaliziran za afropletenice te naručenim klijenticama posvećuje cijelo radno vrijeme zbog opsežnosti posla, ispričala je za Novi list kako je postala žrtva prijevare. Tvrdi da je klijentici osam sati radila pletenice, koja je nakon toga otišla u automobil po 1425 kuna, ali se nikada nije vratila s novcem.
Klijentica je bila mlada djevojka od oko 20 godina koja je imala rezerviran termin na ime Sanela. "Ušla je salon s pletenicama u repu koje je prvo trebalo skinuti, za što nam je trebalo oko tri i pol sata. Nakon toga je tražila i bojenje kompletne dužine kose. Naše radno vrijeme subotom je do 13 sati, ali ja kao vlasnica salona pristala sam odraditi prekovremeno kako bi nova klijentica izašla iz salona zadovoljna, pa sam ostala raditi koliko god je potrebno", tvrdi Mirjana.
"Oko 12.30 sati započela sam izradu novoga repa od afro-pletenica. Klijentica je inzistirala više pletenica od dogovorenog, pa mi je za izradu trebalo oko četiri sata. Tijekom izrade frizure komunikacija je bila vrlo ugodna i nije mi palo na pamet da nešto može poći u krivom smjeru. Završile smo oko 16 sati i Sanela je bila oduševljena svojim novim izgledom. Hvalila me kako su pletenice ljepše i urednije od svih prethodnih koje su joj radile kolegice u Zagrebu, a zaista su bile predivne, tako mi je žao da nisam stigla slikati", dodaje.
Nasjela na igricu
Potom je Mirjana pripremila račun, a Sanela je rekla da ide u dvorište do svog auta po novac i da se vraća "za tri minutice", pri čemu je u salonu ostavila torbicu kao garanciju da će se vratiti odmah. "Nakon što je nije bilo 10 minuta, pokušavala sam je dobiti na mobitel, ali on je, naravno, bio isključen. Otvorila sam torbicu da pronađem neki dokument ili bilo što korisno, ali unutra je bila samo šminka, ulošci i nebitne sitnice. Znala sam koliko je sati i odmah kontaktirala policiju, ali svi znamo da se tu neće odigrati ništa značajno i da će ovakve osobe i dalje slobodno šetati", kaže.
Poslije je na nadzornim kamerama vidjela da je stala na cestu te da ju je netko pokupio automobilom. Dodaje kako namjerava podignuti privatnu tužbu. S obzirom na to da ima široki krug dobrih ljudi, ističe da je istoga dana u roku od nekoliko sati saznala ime i prezime klijentice, njezin Instagram profil, kao i to da ona to redovito radi svima.
"Nažalost, nisam znala, pa sam nasjela na njezinu igricu. Mi u salonu imamo kamere, slike na kojima se jasno vidi tko je ta osoba i da je zaista bila u salonu. I voljna sam sve to podijeliti sa svima, bez obzira na rizike njezinog ponašanja i ljudi s kojima se druži", rekla je Mirjana te dodala da ju je Sanela u ponedjeljak nazvala i obećala da će doći platiti 10. ožujka.
"Rekla sam joj da mi treba platiti odmah, da joj je bolje jer policija zna sve, pa je rekla da će platiti do srijede. A vjerujem da neće. To je njena praksa po frizerskim salonima, frizure su joj očito fetiš, još traži sve najskuplje dodatke, a onda ne plati", kaže Mirjana Klić za Novi list.
Kaznena prijava po službenoj dužnosti
U Policijskoj upravi primorsko-goranskoj potvrdili su da su u ponedjeljak zaprimili prijavu Mirjane Klić. Radi se o računu od 1425 kuna, koji prelazi granicu od 1000 kuna koji se smatra graničnim iznosom male vrijednosti, pa će kaznena prijava ići po službenoj dužnosti. Vlasnica neće morati zbog toga pokretati privatnu tužbu, već će policija pokrenuti kriminalističko istraživanje i sve potrebne radnje kako bi prevaranticu dovela pred lice pravde.