I PREDSJEDNIK JOSIPOVIĆ /

Brojne zvijezde podržale Svjetski dan sindroma Down

Image

Dvodnevnim događanjem na zagrebačkom Zrinjevcu obilježen je Svjetski dan sindroma Down kojemu je cilj osvijestiti javnost o potrebama djece rođene s jednim kromosomom više.

24.3.2014.
15:00
VOYO logo

Zagrebački park Zrinjevac proteklu subotu i nedjelju je bio u znaku podrške djeci i obiteljima u kojima je dijete rođeno sa sindromom Down. Svjetski dan sindroma Down  se u cijelome svijetu obilježava 21. ožujka i time simbolizira 21 kromosom s kojim se rađaju djeca s tim sindromom. Događanje je pod pokroviteljstvom predsjednika RH organizirala Udruga za  sindrom Down Zagreb, a među pokroviteljima su bili i Grad Zagreb, Zagrebačka županija te Ministarstvo socijalne politike i mladih.

Brojni Zagrepčani koji su došli izraziti potporu ovoj akciji uživali su u nastupima glazbenika poput grupe Colonia, Bojana Jambrošića, Žanamari Lalić,  Saše Lozara, grupe Elemental, Lane Jurčević, Jelene Rozge i brojnih drugih glazbenika koji su se odazvali pozivu organizatora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Sretni smo jer smo i ovogodišnjim obilježavanjem Svjetskog dana sindroma Down skrenuli pozornost na potrebe djece koja se rađaju posebna i cijeli život ostaju posebna. Mnogim je roditeljima potrebna naša pomoć kako bi što bolje svladali izazove koje u obitelj donosi dijete sa sindromom Down i zato želimo potaknuti naše sugrađane da nam pruže podršku kako bi se djeca što lakše uključila u svakodnevni život. Ovo događanje i velik odaziv naših sugrađana nam daje nadu da naša nastojanja nisu uzaludna“, izjavila je predsjednica Udruge za sindrom Down Zagreb, Natalija Belošević.

Svoju podršku je osobno izrazio i predsjednik RH Ivo Josipović koji je okupljene posjetio i oko pola sata proveo u srdačnom druženju s djecom i njihovim roditeljima. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svjetski dan sindroma Down je podržao i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić koji je također osobno došao porazgovarati s obiteljima u kojima je dijete rođeno sa sindromom Down.

Dok su se djeca zabavljala prateći glazbene nastupe, odrasli članovi Udruge za sindrom Down Zagreb prodavali su radove koje su sami izradili u kreativnoj radionici. Za sve posjetitelje događanja članovi udruge su pripremili i slatkiše i kolače koje su besplatno dijelili.

Na dirljivom dvodnevnom druženju je simboličnim puštanjem balona najavljena i kampanja pod nazivom „Reci DA!“ koju uskoro zajednički pokreću tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a tijekom koje će biti prikupljana sredstva za nabavu edukativnih materijala potrebnih za svakodnevni rad s djecom.

„U razgovoru s predstavnicima Hrvatske zajednice za Down sindrom i zagrebačke udruge došli smo do saznanja da su edukativna pomagala prijeko potrebna za obrazovanje djece iznimno skupa i većini roditelja nedostupna. Stoga smo u dogovoru s svojim partnerom, tvrtkom Lidl Hrvatska, odlučili pokrenuti akciju “Reci DA!” putem koje ćemo pozvati sugrađane da se uključe i omoguće djeci sa sindromom Down što suvremenije načine obrazovanja i svladavanja vještina koje su im potrebne za uključivanje u svakodnevni život“, najavila je marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble, Antonija Svirčić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Tvrtka Lidl Hrvatska je ponosna na svoj doprinos akciji „Reci DA!“ koja će uskoro započeti u svim našim trgovinama diljem Hrvatske. Nadamo se da ćemo u suradnji s našim partnerom, tvrtkom Procter&Gamble, omogućiti djeci sa sindromom Down najnaprednije metode učenja kako bi se što lakše snalazili u svakodnevnom životu“, izjavila je Lana Jugo, voditeljica odnosa s javnošću tvrtke Lidl Hrvatska.  

Svoj doprinos djeci rođenoj sa sindromom Down možete pružiti i pozivom na broj 060 92 00 po cijeni od pet kuna plus PDV koja je za pozive otvorena tijekom cijele godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo