U razdoblju između mjeseca siječnja i lipnja 2000. godine prodano je 420 000 vozila bijelo-plave marke saopćila je uprava BMW-a ovog ponedjeljka. Za razliku od istog razdoblja prošle godine BMW bilježi porast za 8,8 posto.
Direktor poduzeća Joachim Milberg izjavio je da je mjesec lipanj BMW-ov zlatni mjesec jer je samo u njemu prodano 76.000 vozila. Rekorder je i čuvena trojka koja je u prvih šest mjeseci prodana u 262.000 primjeraka ili za 14,4 posto više nego lani.
Dobre rezulate BMW bilježi i u Njemačkoj gdje je cjelokupna prodaja automobila opala ove godine za 10 posto, a BMW ipak bilježi rast od 1 posto. Sasvim drugačija situacija jest u Americi gdje je prodaja povećana za 13,7 posto ili 89.000 vozila . Zlatne zemlje za BMW jesu nadalje Španjolska, Belgija, Francuska, Južna Afrika te Kina.
Što se tiče prodaje motora i tu se bilježi znatan porast prodaje. Za razliku od prošle godine prodaja je skočila na 21 posto ili 95.600 prodanih motora. Jedino vozilo koje bilježi pad prodaje jest Land Rover.