Najveća biciklistička utrka na kojoj vozači prelaze dionicu dugu 3663,5 kilometra praćena je svitom automobila ? i to ne bilo kakvih. Na prvom mjestu po važnosti je Alfa Romeo, po brojnosti Fiat.
Već dvanaest godina na utrci dominiraju Talijani kao glavni sponzori i to od prvog do zadnjeg automobila koji sakuplja one posustale, posrnule i razočarane. Na ovogodišnjoj utrci skupa s biciklima vozit će i 598 službenih automobila ? 10 transportera Iveco, 12 modela Alfa Romeo, 72 Lanciae te 503 Fiata ? i to po strogo određenoj hijerarhiji.
Jean-Marie Leblanc ? direktor sportskog spektakla vozi jarko crveni Alfa 166 ispred biciklista. Ostali članovi voze svjetlo plavu Alfu 166, VIP gosti isti model samo tamno plavi dok su u Lancii smješteni liječnici te publicity karavana koja je zadužena za najave i zagrijavanje atmosfere.
Dvije bijele Fiat Maree rezervirane su za 20 profesionalaca, a 122 modela velikih limuzina Ulysee vozi kraljeve novinarstva, radija i televizije.
Sveukupno u događaju sudjeluje 55 Fiatovih ljudi, od kojih 10 mehaničara i stručnjaka za karoserije. Da i to ne bude sve angažirani su i Fiatovi prodajni saloni, radionice koje uskaču ako se bilo kome desi kakav defekt.
Na pitanje upućeno upravi Fiata koliko košta cijela ta kampanja odgovora nema, jer kako kažu u Fiatu: Novac je sasvim nebitan, imidž je sve, jer na svakoj slici prijenosa njihova slika je tu. A tako će biti barem do 2003. godine do kada je produžen ugovor s organizatorima Tour de Francea.