Njemački proizvođač automobila VW predstavio je devetu generaciju modela Passat koji je u svijetu prodan u više od 30 milijuna primjeraka. Fokus ovog modela je na snažnom, aerodinamičnom dizajnu, visokoj kvaliteti i mnoštvu tehničkih značajki, a novi plug-in hibridni pogoni po prvi put omogućuju doseg sa isključivo električnim pogonom od oko 100 km i brzo punjenje istosmjernom strujom s kapacitetom punjenja do 50 kW.
Novi Passat Variant u Hrvatsku stiže u prvoj polovici 2024. godine kad će biti poznate i cijene.
Prije točno 50 godina predstavljeno je jedno od najuspješnijih vozila marke Volkswagen: Passat. S više od 30 milijuna prodanih primjeraka diljem svijeta, to je najprodavaniji Volkswagen svih vremena nakon Golfa i ispred Bube. Na svjetskoj premijeri na salonu IAA Mobility u Münchenu (5. do 9. rujna 2023.), Volkswagen će javnosti prvi put predstaviti sve detalje potpuno novorazvijenog modela Passat.
Čist i snažan – novi dizajn nepogrešivo je član obitelji Passat, marke Volkswagen, a opet potpuno je nov iz svake perspektive. Inovativnu ponudu od tri nova plug-in i djelomično hibridna pogona te pet varijanti benzinskih motora s turbopunjačem i dizelskih motora s turbopunjačem karakterizira učinkovitost.
Široka lepeza motora
Passat Variant nudi visok stupanj udobnosti putovanja i bit će opcijski dostupan s novom adaptivnom regulacijom voznog postroja (DCC Pro) i novim ergoActive sjedalima (s pneumatskom masažom pritisnih točaka). Volkswagen je razvio potpuno novo intuitivno upravljanje i napredne značajke četvrte generacije modularne infotainment platforme (MIB4).
Istaknute tehničke značajke uključuju dva potpuno nova plug-in hibridna pogona (eHybrid) s izlaznom snagom sustava od 150 kW (204 KS) i 200 kW (272 KS). U kombinaciji s novom baterijom od 19,7 kWh (neto energija), omogućuju doseg sa isključivo električnim pogonom od oko 100 km. Ta udaljenost novi Passat Variant pretvara električno vozilo za svaki dan.
Nadalje, učinkovita kombinacija elektromotora i novog benzinskog motora s turbopunjačem (1.5 TSI evo) osigurava ukupan doseg od oko 1000 km. Passat će također po prvi put biti dostupan s 48 V djelomično hibridnim pogonom (eTSI sa 110 kW / 150 KS). Dva benzinska (2.0 TSI) motora s turbopunjačem sa 150 kW (204 KS) i 195 kW (265 KS) te tri dizelska (2.0 TDI) motora s turbopunjačem sa 90 kW (122 KS), 110 kW (150 KS) i 142 kW (193 KS) upotpunjuju ponudu pogonskih sklopova.
Volkswagen je potpuno redizajnirao interijer, u čijem je središtu najnovija generacija modularne infotainment platforme koja omogućuje intuitivno upravljanje sustavno dizajnirano kako bi zadovoljilo želje vozača vozila marke Volkswagen.
Zahvaljujući 50 mm dužem međuosovinskom razmaku i 50 mm više prostora za noge straga, kapacitetu prtljažnika do 1920 litara i sustavima udobnosti preuzetima iz Touarega (poput novih masažnih sjedala), Passat Variant također je idealno svestrano vozilo – za posao i za slobodno vrijeme. Passat Variant idealno je putničko i poslovno vozilo zahvaljujući kombinaciji prostranosti, pažljivo usklađenih visokokvalitetnih materijala, ugodnog osjećaja na dodir i jednostavnosti upravljanja svim elementima, visokoj razini udobnosti sjedenja i niskoj razini buke tijekom vožnje. S novom generacijom svog najprodavanijeg modela, Volkswagen ponovno ima vozilo u ponudi koji ruši granicu prema klasi vozila iznad.
Tri linije opreme
Predstavljanjem devete generacije, Volkswagen je prenio dizajn modela Passat velike tradicije u modernu eru. U usporedbi s prethodnikom, površine su oblikovanije, linije dinamičnije, a dimenzije veće. To se očituje u 50 mm dužem međuosovinskom razmaku (2.841 mm) koji značajno mijenja proporcije. Ukupna dužina od 4917 mm uključuje dodatnih 144 mm. Širina se umjereno povećala za 20 mm na 1852 mm. S 1506 mm, visina (s antenom) ostala je slična prethodnom modelu.
Novi Passat na hrvatsko tržište stiže s tri linije opreme: Business, Elegance i R-Line. Sve su značajno poboljšane u usporedbi s prethodnim verzijama. Osnovna specifikacija Passat uključuje značajke kao što su novi MIB4 zaslon, sustav upozorenja Car2X, App Connect (integracija Applea i Androida), automatski klima-uređaj, USB-C priključci s kapacitetom punjenja od 45 W (sprijeda), krovni nosači (u crnoj boji) i brojni sustavi potpore. Potonji uključuju automatsku regulaciju razmaka (ACC), potporu pri promjeni voznog traka (Side Assist), sustav za nadzor okoline (Front Assist uz autonomni sustav kočenja u nuždi), potporu zadržavanja vozila na voznom traku (Lane Assist), funkciju aktivacije kočnice u slučaju vozila koje se približava pri skretanju, kontrolu razmaka pri parkiranju (Park Distance Control – akustični i vizualni signali upozorenja ako postoje prepreke sprijeda i straga), sustav kamere za vožnju unatrag (Rear View) i dinamički prikaz prometnih znakova pomoću prednje kamere. U serijskoj su opremi uključena LED glavna svjetla i LED stražnja svjetla.
POGLEDAJTE VIDEO: Volkswagen T-Roc: Crossover kojeg Hrvati obožavaju