Informaciju prenosi BBC precizirajući pritom da u konkurenciji novih kupljenih automobila u Švedskoj najveći postotak njih otpada na VW Golf i to u postotku koji iznosi 5,9. Volvo modeli V70, S90 i V90 zajedno uzimaju ukupno 5,7 posto ukupno prodaje.
Volvo posljednji put nije bio najprodavaniji automobil u Švedskoj davne 1962. godine kada je tu titulu imala Volkswagenova Buba.
Unatoč tome što je u vlasništvu kineske grupacije Zhejiang Geely Holding, na Volvo se i dalje gleda kao na švedski brand, a i dalje je svaki peti automobil u Švedskoj upravo od tog proizvođača. Preciznije, od svih automobila u Švedskoj njih 21,5 posto nosi Volvov znak. Volkswagenov je u toj računici zastupljen s postotkom od 15,7.
U Švedskoj je u 2016. ubilježen i porast broja novoregistriranih vozila. Sa rekordnih 372,000 novih registracija tamošnje stanovništvo ostvarilo je rast u tom statističkom podatku za osam posto.