JEDAN I JEDINI: Malo ljepši, malo brži i malo skuplji Porsche 911 Turbo
Porsche 718 Boxster je naslijedio osnovne linije karoserije od svog prethodnika, no novi model je dobio novi prednji odbojnik s većim usisnicima zraka, kao i nova kučišta prednjih svjetala. Redizajniran su i pragovi, ručke na vratima, usisnici zraka na bočnim stranama ovog sportskog dvosjeda te kućišta stražnjih LED svjetala.
Što se tiče unutrašnjosti, modernizirana je središnja ploča, koja je osvanula s novom grafikom. Novost su drugačiji otvori za ventilaciju, novi upravljač te unaprijeđeni infotainment sustav (Porsche Communication Management system).
Ipak, najbitnija promjena na novom 718 Boxsteru nalazi se ispod poklopca. Osnovni model sada se može pohvaliti s 2,0-litarskim turbo benzinskim boxer motorom s četiri cilindra koji razvija 300 KS uz 380 Nm maksimalnog okretnog momenta.
Ovaj turbo benzinac ima 35 KS i 100 Nm više od prethodnika, a u kombinaciji s PDK mjenjačem s dvostrukim kvačilom i Sport Chrono paketom do stotke ubrzava za 4,7 sekunde, što je za 0,8 sekunde brže nego prije. Maksimalna brzina je 275 km/h.
Galerija
Kada krajem travnja ove godine 718 Boxster stigne u trgovine, u ponudi će biti i S model s 2,5-litarskim turbo boxer benzincem s četiri cilindra koji razvija 350 KS uz 419 Nm maksimalnog okretnog momenta. Prema specifikacijama, 718 Boxster S s PDK mjenjačem i Sport Chrono paketom do stotke stiže za 4 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 285 km/h. Ovaj motor ima 35 KS i 60 Nm više od 3,4-litarskog prethodnika koji odlazi u mirovinu.
Kako tvrde u Porscheu, bez obzira na poboljšane performanse, novi motori su ne samo snažniji, već je smanjena potrošnja goriva za 13 posto. Cijena osnovnog modela će biti 53.646 eura, dok će S model koštati 66.141 eura.