Vanjske promjene teško će biti vidljive i velikim zaljubljenicima u Porsche. No, Nijemci su dodatno ušminkali obje karoserijske varijante Turbo verzija - coupe i kabriolet.
Redizajnom su obuhvaćeni prednji branik i usisnici, nova LED dnevna svjetla, zadnji branik, stop svjetla i alu naplatci.
Sport Chrono paket je sada standardan kod svih 911 Turbo modela, što uključuje i najveću promjenu u unutrašnjosti, a to je kožni upravljač preuzet iz Porsche 918 Spydera. Kožni upravljač ima tipke za četiri različita načina vožnje - Normal, Sport, Sport Plus i Individual. Osim toga, tu je i Sport Response tipka, pomoću koje se postiže najbolji mogući odaziv motora i mjenjača. Kada se pritisne Sport Response, vozač može računati na dodatno ubrzanje narednih 20-tak sekundi.
Porsche je predstavio osvježeno izdanje 911 Turbo i Turbo S modela, koji će se u prodaji naći za mjesec dana.
One najbitnije promjene dogodile su se ispod poklopca, pa tako 911 Turbo ima 20 KS u odnosu na svog prethodnika.
Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S i dalje pogoni poznati 3,8-litarski šestocilindarski twin-turbo motor s dvostrukom spojkom. Pojačana verzija modela 911 Turbo sada raspolaže s 540 KS (397 kW), dok 911 Turbo S ima 580 KS (427 kW). Pritom oba modela troše nešto manje goriva zahvaljujući preinakama na motoru.
S dodatnom snagom stigle su i poboljšane performanse. Tako 911 Turbo do stotke stigne za 3 sekunde, a 911 Turbo S za 2,9 sekunde, što je za 0,2 sekunde bolji rezultat u odnosu na aktualne verzije.
Novi 911 Turbo će otići do maksimalnih 320 km/h, a 911 Turbo S do 330 km/h.
Nove Porscheove zvijezde stižu u trgovine u siječnju 2016. Najjeftinija verzija, Porsche 911 Turbo Coupe, u Njemačkoj će koštati 174.669 eura.
Galerija