Prije godišnjih odmora saznali smo da novi najsnažniji Focus ispod haube ima četvorocilindarski 2.3 EcoBoost koji proizvodi 350 konjskih snaga (257 kW) te raspolaže sa 440 Nm maksimalnog obrtnog momenta u rasponu 2000-4500 o/min. Ford je ujedno objavio kako je pomoću overboost funkcije moguće povećati obrtni moment na 470 Nm, ali samo u ograničenom vremenskom periodu od 15 sekundi.
Ford Focus RS po prvi put ima Dynamic Torque Vectoring pogon na sva četiri kotača. Ovaj sistem omogućava da se do 70% obrtnog momenta distribuira na zadnju osovinu, gde se, prema potrebi, snaga također može raspoređivati na svaki od kotača. Proizvođač objašnjava da je na taj način unaprijeđena upravljivost i stabilnost automobila u zavojima, naročito pri velikim brzinama.
Novi Focus RS proizvodit će se u Njemačkoj, na europsko tržište stiže početkom 2016. godine, a početna cijena će biti 39.000 eura.