Slično kao i Caterham Cars, tvrtka koja je kupila prava na "Sedmicu", Donkervoort je smatrao da je dizajn dvosjeda s otvorenim kotačima osnivača Lotusa Colina Chapmana fantastična platforma za tutnjavu kroz zavoje.
Od kasnih 1970-ih Donkervoort je izgradio više od desetak različitih verzija i izdanja oko te platforme. Posljednji put kada su odnosom snage i težine opsjednuti Nizozemci predstavili automobil s oznakom RS sa svojim imenom bilo 2005. godine – s D8 270 RS – s kojim je Donkervoort odvozio krug na Nurburgringu za 7'14''8.
Tvrtka je sada predstavila drugu verziju D8, uz kojeg bilo koji drugi automobil s oznakom RS izgleda prilično pitomo.
Početkom godine je Donkervoort iznio plan za predstavljanje tri nova vozila: GTO-S, GTO-a RS, te GTO-R.
Sport (S) je osmišljen kako bi mogli ponuditi mrvicu ugodniji doživljaj sportske vožnje uz relativno nisku cijenu. RS je agresivniji cestovni automobil, dok je R isključivo za stazu. Touring GTO-S je već na ulicama, a sada je stigao GTO-RS.
Kao što su i najavili, softver za upravljanje Audijevim 2.5-litrenim pet-cilindarskim motorom, na kojem su surađivali s Boschom, ugrađen u D8 GTO-RS, ima znatno poboljšani okretni moment u svim područjima rada.
Tako se najnoviji Donkevoort može pohvaliti s "najmanje" 380 konjskih snaga i više od 500 Nm okretnog momenta. što je bolje i od lanjskog D8 GTO Bilster Berg Edition, koji od 0 do 100 ubrzava za 2,8 sekune.
RS je ujedno i prvi Donkervoort automobil s in-house razvijenom X-Core tehnikom proizvodnje ugljičnih vlakana, za koju tvrtka kaže da daje jače i lakše komponente zbog kojih auto vozi čak i bolje.
Iz Donkervoorta kažu da su već prodali 42 od 65 planiranih primjerka D8 GTO-RSS, a naručite li ga sada, vaš bi superautomobil bio spreman za isporuku u siječnju 2018. godine uz cijenu od 160.000 dolara.