Statistika kazuje da se brojka 14 posto stradalih u prometu odnosi na pješake, pa nije niti čudo da Euro NCAP posvećuje posebnu pažnju na njih. Na test je stavljeno koliko je proizvođač razmatrao očuvanje života i smanjenje ozljeda najmanje zaštićenih sudionika prometa, a potom je ta prevencija bodovana. Bodove su unaprijed dobivali automobili koji u opremi imaju sustav prevencije zaštite pješaka, a konačna analiza testova napravljenih prošle godine pokazala je da je pobjednik u toj kategoriji Mazdin MX-5.
U kategoriji automobila koji najveću sigurnost pružaju vozačima najboljim se pokazao Volvo, ovaj puta njegov model XC90 koji je pobjedu odnio ispred Mercedes-Benz GLC-a i Audija Q7.
Koliko god to jasno bilo, uvijek je važno podsjetiti i da na sigurnost pojedinaca u prometu utječu i oni sami svojim ponašanjem. Posebice se to i to kod ova dva testa odnosi na vozače koji imaju dominantan položaj u odnosu na ostale sudionike i koji nesreće uzrokuju nepromišljenim i kažnjivim potezima koji prethode sjedanju za volan, ali i agresivnom vožnjom u trenucima sudjelovanja u prometu.