BUDUĆNOST PRIPADA SVIMA: /

Opel ima novi slogan, ali i novi logo

Image
Foto: Opel

Opel je u potpunosti spreman za budućnost, što potvrđuje novim sloganom koji istovremeno ukazuje na predanost, stav i obvezu marke.

14.6.2017.
12:49
Opel
VOYO logo

Piše to na službenim internetskim stranicama proizvođača iz Rüsselsheima koji spremnost za budućnost potvrđuje i ofenzivom na tržištu kojem je najavio izlazak sedam modela u tekućoj godini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi slogan naglašava dvostruko pozicioniranje Opelova branda pa se ovaj dio o 'budućnosti' odnosni na mobilna rješenja koja su moguća isključivo konstantnim razvojem inovacija dok dio u kojem 'pripada svima' naglašava da ta rješenja i buduće tehnologije nisu nešto na što će ekskluzivna prava imati manjina, već baš kao što to i dio slogana govori, nešto što je namijenjeno svakome.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Budućnost nije luksuz na koji će pravo imati elitisti, već kvaliteta života koja treba biti dostupna svima", naglasila je Opelova članica Uprave i direktorica marketinga Tina Müller.

Početak novog razdoblja dodatno je naglašen i novim logom proizvođača. I dalje je riječ o krugu koji simbolizira kotač i munji kao znaku čiste energije, a budući da su smjernice pri njegovom dizajniranju bile jednostavnost i jasnoća, odlučeno je da se u svim komunikacijskim kanalima tvrtke upotrebljava njegova 2D verzija.

Nova Opel Insignia prvi je nositelj novog loga, doduše u 3D varijanti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo