Piše to na službenim internetskim stranicama proizvođača iz Rüsselsheima koji spremnost za budućnost potvrđuje i ofenzivom na tržištu kojem je najavio izlazak sedam modela u tekućoj godini.
Novi slogan naglašava dvostruko pozicioniranje Opelova branda pa se ovaj dio o 'budućnosti' odnosni na mobilna rješenja koja su moguća isključivo konstantnim razvojem inovacija dok dio u kojem 'pripada svima' naglašava da ta rješenja i buduće tehnologije nisu nešto na što će ekskluzivna prava imati manjina, već baš kao što to i dio slogana govori, nešto što je namijenjeno svakome.
"Budućnost nije luksuz na koji će pravo imati elitisti, već kvaliteta života koja treba biti dostupna svima", naglasila je Opelova članica Uprave i direktorica marketinga Tina Müller.
Početak novog razdoblja dodatno je naglašen i novim logom proizvođača. I dalje je riječ o krugu koji simbolizira kotač i munji kao znaku čiste energije, a budući da su smjernice pri njegovom dizajniranju bile jednostavnost i jasnoća, odlučeno je da se u svim komunikacijskim kanalima tvrtke upotrebljava njegova 2D verzija.
Nova Opel Insignia prvi je nositelj novog loga, doduše u 3D varijanti.