Iako je Z4 u svojoj prvoj generaciji bio poprilično popularan, njegov nasljednik nije uspio dostojno popratiti taj uspjeh. Ipak, ukupno je proizvedeno nešto više od 115,000 primjeraka ovog modela.
Nepopularnost među publikom pritom nikako ne smije biti izjednačena s onime što je Z4 nudio, a treba podsjetiti da je s jačim motorima spomenuti model sDrive35is bio pogonjen šest-cilindarskim 3,0-litarskim twin-turbo benzinskim motorom koji je razvijao 340 konjskih snaga. Uparen sa sedmostupanjskim automatskim mjenačem s dvostrukom spojkom brzinu od 100 km/h dosezao je za manje od pet sekundi.
Razloga za dugotrajni plač nema. BMW već dulje vrijeme radi korake u smjeru razvijanja nasljednika, a zajednička suradnja Toyote i BMW-a trebala bi ponuditi rješenje koje će oduševiti. Konkretnih informacija još nema no najavu nadolazećeg sportaša kojeg se zasad spominje pod imenima Supra i Z5 može se uskoro očekivati. Proizvodit će ga vjerojatno Magna Steyr u Grazu.