Na osnovu prikupljenih informacija od čipa ugrađenog u gumu moguće je poboljšati vozne karakteristike automobila u zavojima i pri kočenju, a postiže se i stabilnost vozila. Bezbaterijski čip koristi naprednu tehnologiju koja omogućuje prijenos informacija između gume i računala na armaturnoj ploči automobila. Prednost smještaja čipa u gumu, a ne u naplatak je što se naplatak prilikom zamjene ne može oštetiti, piše vidiauto.com.
Informacije koje se izmjenjuju su identifikacijski podaci o gumi, tlak i temperatura gume, a nakon što središnji računalni sustav zaprimi sve te podatke slijedi automatsko poboljšanje uzdužnog i bočnog upravljanja što donosi bolje vozne značajke. Nadalje, osigurava se i kraći put kočenja pomoću ABS kočnica, bolja je reakcija u zavojima, bolje je držanje smjera vožnje ravno naprijed itd.
Inače, predstavljena tehnologija za sada je u fazi testiranja, a gume na kojima je korišten čip su Dunlop SportMaxx RT, zasnovane na trkaćoj tehnologiji.
http://www.vidiauto.com/Automobili/Nove-tehnologije-studije-prototipi/Pametna-guma-Dunlop-komunicira-s-automobilom