Kako su proizvođači automobila konačno naučili prodavati sigurnost

Nisu li svi automobili podjednako sigurni? Ako vam se to pitanje mota po glavi, zašto nam onda proizvođači automobila pokušavaju prodati sigurnost?

20.1.2014.
14:15
VOYO logo

Testovi sigurnosti u kontroliranim uvjetima sudara pokazuju da su neki automobili sigurniji od drugih. Osjećaj za sigurnost duboko je ukorijenjen u svakom čovjeku. Pogledajte na koje se sve načine danas prodaje sigurnost.

Sigurnost, kao jedan od temelja prodaje, pojavljivala se povremeno u autoindustriji. Malo je onih koji to stalno promoviraju. No nekim kupcima, osobito onima koji uvijek kupuju nove automobile, sigurnost je iznimno važna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Subaru je stekao ugled iznimno praktičnog automobila (ponekad suludo nabrijanog turbopunjačem) koji se ubraja među najsigurnije u klasi. To utječe na njegovo tržište, a brojke o prodanim primjercima dovoljno govore o važnosti sigurnosti.

Ovdje je novi oglas za Subaru Outback koji će zasigurno utjecati na ljude koji ga kupuju, a to su u prvom redu obitelji s djecom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oglas je nazvan They Lived, jednostavan je, uvjerljiv i iskren. A to je danas tako rijetko u reklamama za automobile.

Sigurnosti više nije "faktor iznenađenja", nego činjenica kojoj se proizvođači trebaju prilagoditi.

//www.youtube.com/embed/VA09m4sqzog?rel=0

Jedna od starijih reklama koja cilja na sigurnost je ona Volkswagenova, iz serije reklama Safe Happenes:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//www.youtube.com/embed/Jqcdt6A8A54?rel=0

Fordova reklama iz 1956. također se bavi sigurnošću. Poziva se na znanstvene činjenice, međutim 50-ih godina prošloga stoljeća znanost je za mnoge bila vrlo zanimljiva tema. No ova reklama je poput lekcije i nije nimalo seksi:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//www.youtube.com/embed/nEB2GhPL6Fk?rel=0

Kad je riječ o sigurnosti i automobilima, većini ljudi će na um prvo pasti Volvo. I bit će u pravu, Volvo već godinama prodaje svoju sigurnost i čvrstoću:

//www.youtube.com/embed/Ln-lZNpQpW4?rel=0

Chrysler je u ranim 90-ima hrabro iskoračio u marketinšku promociju svojih novih, širokodostupnih zračnih jastuka:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//www.youtube.com/embed/nNBUDWI2150?rel=0

Sigurnost nije karakteristika automobila koja će nam pojednostaviti i olakšati život, to je karakteristika koja nam spašava život. Zašto je proizvođačima automobila trebalo toliko da otkriju kako na odgovarajući način prodavati sigurnost, ostaje misterij.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Srećom, danas postoje sjajni primjeri kako to učiniti, a jedan od njih je i novi oglas za Outback.

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo