Hyundai hvata priključak

Novim benzinskim motorima s turbopunjačem, 1,0 T-GDI i 1,4 T-GDI, kao i novim mjenjačem s dvije spojke, Hyundai hvata korak s europskim pionirima downsizinga.

9.10.2014.
14:34
VOYO logo

Hvatajući priključak u downsizingu, korejski Hyundai na pariškom je salonu automobila predstavio dva nova benzinska motora s turbopunjačima i svoj prvi sedmerostupanjski mjenjač s dvije spojke. Oba su motora dio nove generacije iz obitelji Kappa s izravnim ubrizgavanjem goriva i single-scroll turbopunjačima, piše vidiauto.com.

Razvijen u europskoj bazi Hyundaija u Njemačkoj, trocilindraš 1,0 T-GDI razvija snagu od 120 KS i 172 Nm okretnog momenta. Kako bi zadovoljio Euro 6 standarde 1,0 T-GDI raspolaže GDI brizgaljkama sa 6 rupa uz tlakove ubrizgavanja od 200 bara te elektronski kontroliranim waste-gate ventilom. Prvi će “javni nastup” novi T-GDI imati u novom Hyundaiju i20 iduće godine.

Kod većeg četverocilindričnog 1,4-litarskog T-GDI motora najveći je napredak postignut u snižavanju težine na 87 kilograma, smanjenju dimenzija i integraciji turbopunjača u ispušnu granu za veću učinkovitost. U Parizu prikazan u konceptnom Hyundaiju i30 CNG 1,4 T-GDI pogonjen stlačenim prirodnim plinom razvija 117 KS i 206 Nm okretnog momenta te odgovara Euro 6 normi uz emisiju CO2 od samo 87 g/km. Novi Hyundaijev sedmerostupanjski mjenjač s dvije spojke (7DCT), pak, prema tvrdnjama proizvođača osigurava bolja ubrzanja i niže emisije CO2 u usporedbi s klasičnim automatskim mjenjačem sa šest brzina.

http://www.vidiauto.com/Automobili/Nove-tehnologije-studije-prototipi/Hyundai-hvata-prikljucak

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
BNP
GLEDAJ 24 SATA PRIJE
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
JE LI OVO NAPAD NA PRIVATNOST? /

Upravo se testiraju automobilske tablice koje će praktički uhoditi ljude