Hvatajući priključak u downsizingu, korejski Hyundai na pariškom je salonu automobila predstavio dva nova benzinska motora s turbopunjačima i svoj prvi sedmerostupanjski mjenjač s dvije spojke. Oba su motora dio nove generacije iz obitelji Kappa s izravnim ubrizgavanjem goriva i single-scroll turbopunjačima, piše vidiauto.com.
Razvijen u europskoj bazi Hyundaija u Njemačkoj, trocilindraš 1,0 T-GDI razvija snagu od 120 KS i 172 Nm okretnog momenta. Kako bi zadovoljio Euro 6 standarde 1,0 T-GDI raspolaže GDI brizgaljkama sa 6 rupa uz tlakove ubrizgavanja od 200 bara te elektronski kontroliranim waste-gate ventilom. Prvi će “javni nastup” novi T-GDI imati u novom Hyundaiju i20 iduće godine.
Kod većeg četverocilindričnog 1,4-litarskog T-GDI motora najveći je napredak postignut u snižavanju težine na 87 kilograma, smanjenju dimenzija i integraciji turbopunjača u ispušnu granu za veću učinkovitost. U Parizu prikazan u konceptnom Hyundaiju i30 CNG 1,4 T-GDI pogonjen stlačenim prirodnim plinom razvija 117 KS i 206 Nm okretnog momenta te odgovara Euro 6 normi uz emisiju CO2 od samo 87 g/km. Novi Hyundaijev sedmerostupanjski mjenjač s dvije spojke (7DCT), pak, prema tvrdnjama proizvođača osigurava bolja ubrzanja i niže emisije CO2 u usporedbi s klasičnim automatskim mjenjačem sa šest brzina.
http://www.vidiauto.com/Automobili/Nove-tehnologije-studije-prototipi/Hyundai-hvata-prikljucak