Vozila pokretana vodikovim gorivim ćelijama rade poput malih generatora. Gorive ćelije pretvaraju stlačeni vodikov plin u električnu struju, a jedini nusproizvod je voda. Stoga ne iznenađuje kako bi se ove pokretne mogle koristiti i za druge stvari, a ne samo za osobni prijevoz.
Toyota želi biti predvodnik te ideje, a jedan od prvih koraka je i FCV Plus koncept.
Kada vas ne vozi, daje struju vašem domu ili poslovnom prostoru

Debitirao je na najnovijem Tokijskom sajmu automobila, a unatoč tome što je samo koncept, FCV Plus odaje Toyotino uvjerenje kako će vodik biti budućnost kako za prijevoz tako i za energiju. Samim time i koncept je izgrađen oko ideje o društvu koje kao izvor energije koristi vodik, bilo kod kuće ili u automobilu.
Ne samo da FCV Plus vozi koristeći ugrađeni spremnik ugljika, već se može priključiti i veći, vanjski spremnik, čime se automobil pretvara u generator za vaš dom ili ured, gdje vas snabdjeva električnom energijom umjesto standardne električne mreže.
Ako vaš auto sjedi besposlen, a vaša kuća već ima dovoljno struje, višak struje možete poslati infrastrukturi da se iskoristi drugdje.
Sitan, ali prostran

I sam dizajn automobila pomalo je čudan, i teško da ćete ga zamijeniti za neko drugo vozilo. Riječ je o neobičnom autu, koje izgleda poput kolica za golf, koje ima pomalo nestandardne propocije zbog jedinstvenog Toyotinog dizajna, koje je postavio individualni električni motor u svaki kotač, što je omogućilo Toyoti da ekstremno proširi bazu kotača unutar tijela vozila.
Gorivi članci smješteni su između prednjih kotača a spremnik vodika otraga, tako da ima i više nego dovoljno mjesta za četvero ljudi, unatoč relativno malim vanjskim proporcijama automobila.
Uspoređivanje FCV Plusa s Toyotinim trenutačnim malim automobilom Yarisom, otkriva kako vodikov pogon može stvoriti dovoljno unutrašnjeg prostora i kod relativno malih automobila.
FCV Plus je otprilike 2,5cm viši, 5 cm širi i 15 cm kraći od sitnog Yarisa. Unatoč tome, unutrašnjost djeluje znatno prostranija pa je možda i to dodatna korist električnih motora i vodikovih gorivih članaka.