Zbog pooštrenih mjera u emisiji štetnih plinova i novih standarda u potrošnji goriva, intenzivno varenje metala sve se više zamjenjuje aluminijem i kompozitnim materijalima koji se lakše spajaju ljepilom.
Taj postupak montaže promijenit će način dizajniranja i proizvodnje automobila.
Glasnogovornik Audija kaže da upravo zbog ljepila njihov ekskluzivni model R8 odolijeva visokim temperaturama i vibracijama, koje su svojstvene tijekom vožnji utrka. Štoviše, Audi tvrdi da je količina ljepila koja se koristi u njihovim automobilima veća za čak 50 posto.
Osim toga, i Mercedes-Benz tvrdi da je upotreba ljepila u montaži dijelova šasije pridonijela tvrdoći ovjesa, a da je rezultat toga tiša kabina koja ima i bolju zaštitu u sudarima.
U Cadillacovu novu limuzinu 2014. CTS (na slici gore) utrošeno je 118 metara konstrukcijskog ljepila (više od duljine nogometnog igrališta), kako piše Popularmechanics.com, te je ovaj automobil sada 40 posto tvrđi od svog prethodnika, dok su aluminijske obloge vrata pomogle da se za 25 kilograma smanji masa vozila.
Dok analitičari predviđaju da će količina ljepila koja se koristi u novim automobilima rasti za više od trećinu u sljedećih pet do 10 godina, u izvješću se navodi i tamna strana ove tehnologije spajanja stvari.
Primjerice, Ferrari je 2010. morao opozvati svoj model 458 Italia jer je u nekoliko automobila izbio požar. Za sve je bilo krivo ljepilo koje je korišteno za učvršćivanje toplinskih štitova unutar blatobrana.
Što je Ferrari poduzeo? Izbacio je ljepilo i zamijenio ga dobrim starim metalnim zakovicama.