Inovator predstavi svoju ideju, a totalni stranci mu daju svoj novac i pomažu da ostvari svoj "san". Tako su primjerice rođeni uređaj za virtualnu stvarnost Oculus Rift ili "pametni sat" Pebble.
No, ovaj način prikupljanja novca može predstavljati i način lake zarade za prevarante. Premda svaka crowdfunding platforma (Kickstarter, Indiegogo, RocketHub…) ima svoje mehanizme za zaštitu od prevara, oni uvijek ne funkcioniraju tako uspješno kako bi trebali.
To su pokušali i dokazati novinari Yahooa koji su kreirali kampanju i zatražili novac za, ni manje ni više, nego - "vremenski stroj". Kampanja za "A Friggin" vremenski stroj tražila je od ljudi da uplate 500 dolara.
Na You Tubeu su objavili video (originalni isječak iz filma "Povratak u budućnost"), fotografiju legendarnog automobila DeLorean i poveznicu na članak o putovanju kroz vrijeme koji je objavljen na stranicama Space.com. Kako bi sve izgledalo što uvjerljivije, otvorili su i Twitter račun za Doca Browna iz "Povratka u budućnost".
Novinari Yahooa također su ponudili i nagrade. Za 100 dolara možete putovati natrag kroz vrijeme u 1750. godinu, a za 200 dolara možete putovati naprijed kroz vrijeme u 2065. godinu.
Ono što su novinari Yahooa uspjeli dokazati, jest to da sustavi automatske provjere kampanja nisu uvijek efikasni kako bi trebalo, te da postoji mnogo ljudi koji su spremni platiti svoje "putovanje kroz vrijeme".
Ako slučajno korisnik ne bi bio zadovoljan putovanjem kroz vrijeme, autori kampanje obećali su povrat uloženog novca i to na način da vas vremenski stroj vrati točno u vrijeme prije nego ste uplatili svoj novac.