Cesta koja se smatra najopasnijom u Kini vrluda planinama, vodi kroz rijeke i, ne treba niti reći, nudi dobar komad puta na kojim ovakvi automobili nikako ne bi smjeli voziti. Za svladati dionicu potrebno je voziti otprilike 44 sata i to vozilima kojima asfaltirani put nije jedina prihvatljiva opcija. Ferrarijima i Maseratijima bi trebala biti, no očito nije bila u slučaju jedanaestorice njih spremnih na nesvakidašnju utrku. Njen ishod? Šestorica vozača zadanu dionicu nisu završila, odnosno završila su je preuranjeno sa totalnom štetom na vozilu.
Ovo definitivno nije pravilan način korištenja Maseratija
Kolovođa je bio 29-godišnji bogataš
Fotografije koje su objavili vlasnici automobila pokazuju kakav je put bio i kakva je cijena za njega plaćena. Ferrari bez kotača, vožnja kroz rijeku i slične tuge samo su dio njihove avanture.
Inače, kolovođa ove akcije bio je 29-godišnji bogataš Ni Haishan koji je akciji pristupio za upravljačem Ferrarija. Deset Maseratija koja su ga slijedila pokloni su koje je dao desetorici svojih zaposlenika.
Ferrari je ovako platio putovanje