Proizvođač videoigara Kagami Works dijeli Kinezima 90.000 besplatnih primjeraka igrice za odrasle pod nazivom "Mirror", a sve s ciljem zadržavanja ljudi u kućama i sprječavanja širenja zaraze.
Sve što tamošnji građani trebaju učiniti kako bi došli do ove igrice jest nazvati broj telefona koji je istaknut u okviru promocije tvrtke pod krilaticom “Wuhan, mi smo uz tebe”, javlja Dual Shockers.
Mudar poslovni potez
Spomenuta videoigra nudi velik izbor djevojaka koje će “praviti društvo” igračima dok se u kući skrivaju od koronavirusa, a promocija ove kompanije pokazala se kao dobar poslovni potez, o čemu svjedoči podatak da je Kagami nakon samo jednoga dana morao omogućiti dodatnih 20.000 besplatnih primjeraka igrice.
Iako su neki osudili tvrtku što za vlastitu promociju koristi virus koji je zarazio i usmrtio velik broj Kineza, mnogi se slažu da ovaj potez barem potiče sigurno ponašanje – da igrači ostanu sigurni u svojim kućama, a, osim toga, naglašava i važnost što češćega pranja ruku, što je dobar savjet bilo da je epidemija u tijeku ili ne.
Nešto kao poker na skidanje
U ovoj igrici naglasak je na oskudno odjevenim djevojkama koje treba poraziti u raznim slagalicama kako bi se one skinule. Mirror stoji 0,79 dolara, pa Kagami ne gubi mnogo novca poklanjajući ga, a besplatan publicitet vraća im i više od uloženoga.
Kompanija se uzda u to da će ova akcija pomoći igračima skrenuti misli s otkazanih turnira za popularne videoigre kao što su "Overwatch" i "League of Legends", kao i s konferencije Taipei Game Show, koja je također otkazana.