Fotografije i selfieje iz mjesta koje posjećuje John iz Hong Konga redovito objavljuje na društvenim mrežama.
"To je odličan način da velikom broju ljudi dočarate ljepote, primjerice Zagreba, i olakšate im izbor", rekao je.
Turisti se slažu - društvene mreže odličan su medij za promociju zemlje.
"Uz fotografije koje podjelim često dodam i svoje mišljenje i preporuku za to mjesto. Definitivno ću svima preporučiti da posjete Hrvatsku", rekla je Marceda Petraj iz Albanije.
Moć i potencijal društvenih mreža prepoznali su i u Hrvatskoj turističkoj zajednici, pogotovo kada se radi o poznatima.
"Celebrity osobe mogu biti odlični za promidžbu turizma, na način da mi pratimo njihove sadržaje, oni objavljuju svoje fotke na svojim profilima, na svojim društvenim mrežama. I onda nakon njihova dopuštenja, dopuštenja njihovih agenata, podjelimo na našim društvenim mrežama na Facebooku, Instagramu, Twitteru. Mi imamo oko 2 milijuna followera", objasnio je direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivićić.
HTZ apelira na ugostitelje i iznajmljivače da se suzdrže od objavljivanja sadržaja koji narušavaju njihovu intimu. Jer su u sve povezanijem svijetu zadovoljni celebrityji postali najbolji ambasadori hrvatskog turzima.