Mala je vjerojatnost da ćete u njega sjesti, ali o ovom
automobilu priča cijela Hrvatska.
To je Nevera, koju je danas predstavio Mate
Rimac, hiperautomobil koji će se proizvoditi serijski.
I to prvi put ikad u povijesti, u Hrvatskoj. Mehaničari u Jankomiru stvarno će ga tamo sastavljati, šarafiti, variti, i onda će netko moći doći u salon i kupiti ga. Cijena dva milijuna eura.
Maksimalna brzina - 412 km/h
Neveru pokreću četiri elektromotora ukupne snage 1914 konja, maksimalna brzina automobila je 412 kilometara na sat. Iako, naravno, ako vozite tom brzinom debelo će vas globiti policija, ali što vas briga ako imate 2 milijuna eura za auto, imat ćete i za kaznu.
Koncept C_Two pokazao je još 2018. u Ženevi - danas je gotov serijski automobil, električna zvijer koju je Rimac predstavio svjetskim auto moto novinarima na Pagu. 1000 ljudi za ovaj je auto dalo krv, znoj, suze i godine svog života, kaže Rimac, i dodaje da je Nevera digla ljestvicu onoga što je moguće.
Ne u Hrvatskoj ni Europi, nego cijeloj industriji. Na svom YouTube kanalu objavio je video od 20 minuta gdje prolazi kroz svoj pogon, razgovara s dizajnerima i inženjerima, i objašnjava zašto je autu dao ime Nevera.
"Željeli smo nešto smisleno što odražava naše hrvatske korijene i karakter automobila. Postoji ljetna oluja na obali Mediterana koja dolazi neočekivano i to je kombinacija munja, olujnih vjetrova i kiše. To je sila prirode. Elektrificirana, snažna i jedinstvena na mnogo načina. Kao i automobil koji mi stvaramo tako da C_TWO postaje Nevera", kazao je Rimac.
Auto koji ostavlja bez daha
TopGear, Forbes, AutoCar, najjači svjetski mediji objavili su danas vijest o Rimčevoj Neveri. Opisuju ga o superlativima, najsnažniji, najbrži, evo što na sve kaže Kristijan Tićak, urednik magazina Auto motor i sport.
"U svakom slučaju je to vrlo značajno. Znači od pokretanja. Cijelog projekta, tako reći od garaže dobili smo serijski automobil koji u performansama ostavlja bez daha.To je sada službeno, taj automobil zaista vozi i on će se zaista proizvoditi. Dogodila se promjena da mi sada imamo automobil koji je Made in Croatia i koji se proizvodi u Hrvatskoj i koji se vozi i ostvaruje impresivne performanse, koji ostale proizvođače bacaju u sjenu", kaže Tićak.