Ukoliko nije na Facebooku, kao da ni ne postoji. Vođeni tom tezom, pogrebno poduzeće 'Čempresi' iz Šibenika su otvorili profil na popularnoj društvenoj mreži te počeli slati zahtjeve za prijateljstvo. Kako piše ŠibenikIN, građane je jako iznenadio ovakav pristup reklamiranju svojih usluga.
"Nadao sam se da me želi kakva zgodna cura, a otvorio mi se zahtjev za prijateljstvom od pogrebnog poduzeća", napisao je jedan korisnik Facebooka.
"Mi smo i prije gradonačelnikovih uputa, prije šest mjeseci napravili novu web stranicu, a planirali smo i Facebook profil pa nam je njegova odluka samo pomogla. Ljudi pomalo zaziru od pogrebnog poduzeća iako i mi, kao i svi ostali, samo pružamo usluge. Preko Facebooka ljudi puno brže nego preko internetskih stranica dolaze do novih podataka, tako da ćemo i mi svoje proizvode i usluge nuditi i preko te najpopularnije društvene mreže", kazao je Joško Vuković, voditelj grobalja u 'Čempresima'.
Podsjetimo, šibenski gradonačelnik Željko Burić naložio je u ponedjeljak svim direktorima šibenskih poduzeća u vlasništvu grada i ravnateljima ustanova, da u roku od tjedan dana poboljšaju svoju komunikaciju s građanima putem interneta i društvenih mreža. Ukoliko se ogluše, bit će sankcija, najavio je gradonačelnik kojeg su u gradskom pogrebnom poduzeću očito ozbiljno shvatili.