Udruga za zaštitu životinja PETA ovaj je tjedan objavila novu reklamu u kojoj životinje uzgojene u mesnim i mliječnim industrijama uspoređuju sa žrtvama silovanja.
Reklama započinje onime što se čini kao traumatično prepričavanje
događaja
u kojima su različite žene silovane.
"Jedan me držao dok me drugi dirao", započinje prva žena. "Bila sam jako prestrašena. Nisam znala što sam učinila krivo."
S obzirom na sveukupnu atmosferu, od crno-bijelih tonova,
dramatične glazbe
te mučnih izraza na licima žena, reklama sugerira da se radi
o javnoj poruci žrtava silovanja.
No, reklama onda uzima novi zamah i gledateljima postane jasno da
prikazane
žene prezentiraju osjećaje krava i svinja uzgojenih u
industrijama. Evo kojim riječima završava reklama:
"Svake godine milijarde životinja uzgojene su u mesnim i
mliječnim industrijama.
Gotovo svaka od njih rezultat je umjetne oplodnje. Gotovo svaka
od njih rezultat je silovanja. Nemoj sudjelovati, postani
vegan."
Nepotrebno je spominjati kako je ova reklama probudila bijes mnogih koji su svoja mišljenja odlučili podijeliti na Twitteru i osuditi Udrugu zbog njihove neosjetljivosti na žrtve silovanja i takvih trauma.
PETA je već neko vrijeme poznata po uvredljivim i kontroverznim
reklamama te im
ovo nije prvi put da se nose s ovakvim kritikama.