Žena koja stoji iza uspješnoga biznisa s golim čišćenjem inzistira na tome da njezina tvrtka "Naked Cleaning" ne ponižava zaposlenice, koje potpunim strancima čiste domove u oskudnim krpicama ili, pak, potpuno nage. Naprotiv, vlasnica tvrdi kako ovaj nesvakidašnji posao žene - osnažuje. Sada planira svoje poslovanje proširiti globalno.
Tvrtka "Naked Cleaning" nudi različite usluge čišćenja, a čistačice se nalaze u donjem rublju, toplesu ili su potpuno gole. Njezina osnivačica Nikki Belton (33) iz Kenta u Ujedinjenome Kraljevstvu kaže da će odsad svoje usluge nuditi širom svijeta nakon što je porasla potražnja tijekom pandemije koronavirusa, javlja The Sun.
Strogo se poštuju mjere
Nikkine spremačice obavljaju kućanske poslove kao što su usisavanje te brisanje prašine s površina, s cijenama od 75 funti po satu ako su u toplesu i donjem rublju te 95 funti po satu ako su potpuno gole.
Vlasnica ističe kako sve žene posao obavljaju poštujući sve mjere protiv koronavirusa, a ona sama, koja je odlučila čistiti u donjem rublju, kaže kako na sebi ima manje odjeće na kojoj se virus može zadržati. Usluge se dogovaraju i pružaju putem sigurnoga sustava rezervacija, a i čistači i klijenti moraju proći provjere prije nego što počnu dogovarati posao.
Kada se tvrtka tek pokrenula, Belton se našla na meti vrijeđanja i ismijavanja od ljudi koji smatraju da se njezino poslovanje previše oslanja na seks. Ona, pak, tvrdi kako u tome nema ni trunke istine.
Posla ima više nego ikad
"Posao nam stvarno dobro ide, ali to uvijek dolazi uz hejtere na društvenim mrežama. Mi samo obavljamo svoj posao i u tome nema ništa seksualno. Naše čistačice nisu seksualni objekti, već rade svoj posao", kazala je Nikki.
Početkom 2020. godine, ona se udružila s poslovnom partnericom Lianne Woolman i unijela promjene u svoju tvrtku za čišćenje. Tako je odlučila ponuditi i ove, oku ugodne usluge, jer je uočila potencijalnu zaradu.
Nedugo zatim, tvrtka je bila prisiljena pauzirati svoje poslovanje jer je pandemija svijet stavila u blokadu. No, nakon što je ukinuta prva karantena, biznis je ponovno procvjetao, a ljudi su željeli usluge njezine tvrtke više nego ikada. Čistačice uglavnom naručuju muškarci, a Nikki kaže da se to pokazalo kao vrijedna usluga za ljude koji se osjećaju usamljeno tijekom pandemije.