UPS /

Nova 'Domaćica' izazvala je podijeljene reakcije, evo još pet svjetskih brandova kojima se dogodilo isto

Image
Foto: Shutterstock

O najnovojioj kampanji priča se, a pričalo se o i pet kampanja svjetski poznatih brendova koje smo izdvojili

3.5.2022.
15:39
Shutterstock
VOYO logo

Kraš je lansirao novo pakiranje jednog od svojih najpopularnijih proizvoda - Domaćice. Naime, uz ime popularnog keksa sada su na pakiranju i nazivi drugih zanimanja: menadžerica, programerka, umjetnica, medicinska sestra. No, korisnici društvenih mreža odmah su potaknuli raspravu o njihovom potezu. Dok neki podržavaju ovakav korak, drugima baš i nije sjeo. Naposljetku su se oglasili i poručili da je "cilj nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana."

Bilo kako bilo, o kampanji i keksu se priča, a mi smo izdvojili pet svjetski poznatih kampanja koje su također izazvale podijeljene reakcije javnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
1/6
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
NE ZNAŠ BI LI SE SMIJAO LI PLAKAO /

S polica povučeno 35 tona maslaca iz sumanutog razloga