Ima i toga /

Njemački avioprijevoznik tužio putnika jer se nije pojavio na letu: Traže 2100 eura!

Image
Foto: Peter Kneffel/DPA/PIXSELL

Radi se o praksi koju koriste neki putnici kako bi kartu platili jeftinije

13.2.2019.
7:30
Peter Kneffel/DPA/PIXSELL
VOYO logo

Lufthansa je tužila putnika koji se nije pojavio na letu za posljednju dionicu svog putovanja koje je rezervirao i platio.

Radi se o praksi koju koriste neki putnici kako bi kartu platili jeftinije. Putnici koji presjedaju na nekoj lokaciji ne nastavljaju put do finalne destinacije jer im je tako put jeftiniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na primjer, netko tko leti iz New Yorka do San Francisca može kupiti jeftiniju kartu od New Yorka do Lake Tahoea s presjedanjem u San Franciscu. Jednom kada stigne u San Francisco jednostavno ne nastavi svoj put, odnosno ne pojavi se na letu od San Francisca do Lake Tahoea.

Lufthansa je tako tužila putnika koji je kupio karte za povratni let iz Osla za Seattle, s presjedanjem u Frankfurtu. Putnik se pojavio na svim letovima, ali nije se pojavio na povratnom letu iz Frankfurta za Oslo. Umjesto toga bukirao je drugi Lufthansin let od Frankfurta do Berlina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lufthansa je putnika tužila zbog kršenja pravila i uvjeta kompanije i traže od njega 2112 eura kompenzacije. Berlinski sud odbacio je tužbu, ali je glasnogovornik Lufthanse za CNN potvrdio da je tvrtka već uložila žalbu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo