Postoje učinkoviti načini da se obračuna čak i s njima. Kako svaki postupak ima posljedicu, poprilično je neodgovorno kada se velike korporacije pokušaju odnositi prema svojim klijentima bezobrazno.
Iako se dosta njih uspijeva, berem privremeno, izvući čak i s krajnje lošim odnosom prema klijentima i potrošačima, mi vam prenosimo primjere onih buntovnih pojedinaca i skupina koji su se odlučili za kreativni oblik osvete.
Jedan nezadovoljni kupac odlučio je provesti kampanju protiv trgovca automobila jer je smatrao da ga je ovaj 'preveslao' za iznos od 9.000 dolara. To je učinio tako da je na automobil stavio veliki natpis da je trgovac lažov, a u kampanji su mu se pridružili i drugi nezadovoljni kupci.
Ako ste nezadovoljni uslugom koju vam pruža, primjerice, vaš mobilni operater, uvijek možete slijedi primjer korisnika T-Mobilea koji je zbog nezadovoljstva uslugom pokrenuo online peticiju. Na kraju je uspio sakupiti svega 7 potpisa i svoj je manifest napisao velikim tiskanim slovima, ali barem je pokušao.
Dokaz da internetski prosvjedi ipak mogu polučiti plodom je inicijativa koja se odigrala na Facebooku 2011. nakon što je Netflix, vjerojatno najpoznatiji američki servis koji omogućuje legalno gledanje filmova i emisija putem interneta, odlučio podići cijenu. Unatoč tome što su na tisuće korisnika izrazile svoje nezadovoljstvo poskupljenjem, Netflix je ipak proveo svoj plan, no složna online zajednica ujedinila se u bojkotu pa je tom prilikom oko 800.000 korisnika prestalo koristiti uslugu. Koliko dana kasnije su se svi vratili, nije nam poznato.
Taylor McKinley zatvorio je račun u banci ili je to barem mislio. Kada je dobio opomenu da je skoro 500 dolara u minusu jer je banka nastavljala naplaćivati naknadu za korištenje računa, prijavio je cijeli slučaj Huffington Postu. Kada su novinari kontaktirali banku, promptno je otkriveno da dug ipak ne postoji.
Dick Bove, poznati financijski analitičar, odlučio je 'uništiti' jednu banku svojom analizom nakon što su mu osobni račun opteretili nepotrebnim naknadama, nekompetentno obavili posao s njegovom hipotekom i još pritom bili neljubazni. Ne znamo kakve je točno banka posljedice osjetila, no barem se čovjek ispucao.
Ako ste pak talentirani pjevač ili svirač, uvijek se možete pouzdati da će masa riješiti vaš problem. Dave Carroll vidio je kako mu radnici u zračnoj luci neoprezno rukuju gitarom vrijednom oko 3.500 dolara. Gitara je, očekivano, oštećena, no kada nije dobio odštetu, odlučio je napraviti Youtube kampanju čiji je cilj bio skretanje pozornosti na slične probleme koje svakodnevno muče velik broj putnika. Pjesmu koju je skladao za tu priliku pogledalo je preko 12 milijuna ljudi, a otvorio je i stranicu koja bi trebala pomoći putnicima koji se nađu u nevoljama sličnima njegovim.
Neki su u svojem pristupu još izravniji kao što vidimo iz primjera nezadovoljne mušterije koja je odlučila malo porazbijati trgovinu autima. Na žalost, ne znamo što ga je toliko razljutilo: