Tri mjeseca nakon uvođenja novog korporativnog logotipa, Dalmacijavino je predstavilo potpuno novi izgled svih svojih proizvoda, piše Splitski dnevnik.
Naslanjajući se na novu priču o brendu Dalmacijavina koja kaže “Pomalo…” osmišljene su i dizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i Pipi.
“Suvremenim izgledom i povećanjem kvalitete naših proizvoda želimo se ponovo pozicionirati kao značajan proizvođač koji posluje u skladu s trendovima na tržištu. Vjerujem da će novi vizualni identitet naše nekadašnje kupce podsjetiti, a one nove pozvati da probaju i uvjere se u njihovu izvrsnost”, izjavio je Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Dalmacijavina.
“Proizvode s novim vizualnim identitetom na tržište ćemo uvoditi postupno, kako se budu trošile zalihe proizvoda u dosadašnjem pakiranju. Planiramo da puni asortiman bude dostupan do Uskrsa.”
Više doznajte na stranicama Splitskog portala.