retro piće nove generacije /

Najpoznatije piće prošlih vremena ima novi izgled: pogledajte kako danas izgleda legendarna Pipi

Image
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

'Vjerujemo da će novi vizualni identitet naše nekadašnje kupce podsjetiti, a one nove pozvati da probaju i uvjere se u njihovu izvrsnost'

1.3.2017.
16:09
Ivo Cagalj/PIXSELL
VOYO logo

Tri mjeseca nakon uvođenja novog korporativnog logotipa, Dalmacijavino je predstavilo potpuno novi izgled svih svojih proizvoda, piše Splitski dnevnik.

Naslanjajući se na novu priču o brendu Dalmacijavina koja kaže “Pomalo…” osmišljene su i dizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i Pipi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: splitskidnevnik.rtl.hr

“Suvremenim izgledom i povećanjem kvalitete naših proizvoda želimo se ponovo pozicionirati kao značajan proizvođač koji posluje u skladu s trendovima na tržištu. Vjerujem da će novi vizualni identitet naše nekadašnje kupce podsjetiti, a one nove pozvati da probaju i uvjere se u njihovu izvrsnost”, izjavio je Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Dalmacijavina.

“Proizvode s novim vizualnim identitetom na tržište ćemo uvoditi postupno, kako se budu trošile zalihe proizvoda u dosadašnjem pakiranju. Planiramo da puni asortiman bude dostupan do Uskrsa.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više doznajte na stranicama Splitskog portala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo