Više od 600 ljudi prijavilo se za sudjelovanje u nagradnoj igri radio postaje Galaxy u kojoj se dijeli novac za financiranje pogreba.
Natjecatelji su trebali osmisliti originalan natpis za svoju nadgrobnu ploču, a autor najkreativnijeg epitafa dobit će 3.000 eura koje mora uložiti u posmrtno osiguranje.
Natječaj sponzorira pogrebno poduzeće Erich Kraus Institute iz Aschaffenburga, grada u kojem se nalazi i spomenuta radio postaja.
No neobična nagradna igra razljutila je ostale članove Udruženja njemačkih pogrebnika koji smatraju da ova aktivnost nije samo neukusna, već da krši zakon o nelojalnoj konkurenciji.
Udruženje pogrebnika zato je tužilo spomenuto pogrebno poduzeće, ali unatoč tome bit će proglašen dobitnik nagradne igre.
Radio postaja brani svoj projekt i naglašava da je cilj ove nagradne igre bio ukloniti tabue vezane uz smrt i potaknuti njihove slušatelje, uglavnom mlade ljude, da razgovaraju o ovoj temi, prenosi BBC.