Analiza marketinške agencije za digitalni marketing Arbone o strukturi prosječnog korisnika Facebooka i Instagrama u Hrvatskoj u 2019. potvrdila je da su te društvene mreže hit među Hrvatima te da je Facebook s 1,9 milijun korisnika postao jedan od vodećih kanala za online oglašavanje, dok ga Instagram s 1,1 milijun korisnika prati u stopu.
Sve do svibnja 2017. Instagram je bio još jedna od društvenih mreža koja nije dobila preveliku pozornost hrvatske javnosti. Podaci pokazuju kako je u siječnju 2017. u Hrvatskoj bilo oko 390.000 Instagram korisnika, dok je četiri mjeseca kasnije, u svibnju 2017. broj korisnika te mreže naglo porastao na 730.000, stoji u četvrtak u priopćenju agencije Arbone.
Facebook koriste više muškarci, Instagram žene
Pomoću Facebook targeting opcije pokazalo se da je ukupan broj aktivnih Facebook korisnika u Hrvatskoj približno 1,9 milijuna te da je odnos žena i muškaraca približno jednak, pri čemu je 940.000 korisnika ženskog spola (49 posto), a 960.000 korisnika muškog spola (51 posto).
Ukupan broj aktivnih Instagram korisnika u Hrvatskoj je približno 1,1 milijun, a na toj društvenoj mreži aktivno je 590.000 korisnika ženskog spola (54 posto) dok je 510.000 korisnika muškog spola (46 posto).
Najviše aktivnih korisnika na Facebooku pripada dobnoj skupini od 25-34 godine, dok najviše aktivnih korisnika na Instagramu pripada dobnoj skupini od 18-24 godine.
Mlađa generacija preselila se na Instagram
Iz Arbone navode da je 2016. na Facebooku bilo najviše aktivnih korisnika dobne skupine od 13 do 24 godine što znači da se mlađa generacija preselila na Instagram.
Najviše aktivnih Facebook i Instagram korisnika dolazi iz Zagreba (680.000/410.000), a slijede ga Splitsko-dalmatinska županija (180.000/120.000), Primorsko-goranska (130.000/68.000) te Osječko-baranjska županija (130.000/67.000 korisnika).
Što se tiče gradova, nakon Zagreba, najviše Facebook i Instagram korisnika dolazi iz Splita (99.000/66.000), Rijeke (82.000/44.000) i Osijeka (61.000/33.000).