Meta želi uvesti nove promjene na svoje društvene mreže pa bi tako uskoro mogli uvesti specijalizirane značajke za korisnike koji su ih spremni plaćati.
Kako piše The Verge, ta informacija stoji u memorandumu koji su dobili zaposlenici prošlog tjedna.
Novi dio kompanije koji Meta planira formirati je "New Monetization Experiences", a vodit će ju Pratiti Raychoudhury, inače bivša Metina voditeljica istraživanja.
Instagram i Facebook već imaju velik broj plaćenih značajki specijaliziranih za kreatore sadržaja poput plaćenih eventova, Starsa te raznih proizvoda na pretplatu.
Administratori Facebook grupa već mogu naplaćivati pristup ekskluzivnom sadržaju, a virtualne "zvijezde" mogu se kupiti za slanje kreatorima. WhatsApp određenim tvrtkama naplaćuje mogućnost slanja poruka svojim klijentima, a Instagram je nedavno najavio da bi kreatori također mogli početi naplaćivati pretplatu za pristup ekskluzivnom sadržaju. U lipnju je izvršni direktor Mark Zuckerberg rekao da tvrtka neće smanjiti transakcije plaćenih značajki i pretplata do 2024.
Zato se čini da će novi dio kompanije raditi na drugim plaćenim značajkama. Premda se još ne zna koja je vrsta plaćenih značajki u izradi, potpredsjednik odjela za monetizaciju u Meti John Hegeman rekao je za Verge da će tvrtka pomno promatrati ostale društvene mreže.
Ekskluzivne značajke za korisnike koji su to spremni platiti nedavno su uveli Twitter, Telegram i Snapchat. Plaćene značajke mogle bi donijeti novac Meti koji je potreban za financiranje metaverzuma.