Facebookov automatski filter protiv golotinje štiti djecu od gledanja neprimjerenog sadržaja na njihovim profilima, no ovoga puta je umjesto golih slika označio hrpu glavica luka kao neprimjerene.
Tvrtka Gaze Seed pokušala je putem popularne društvene mreže reklamirati sjeme koristeći sliku na kojoj je nekoliko glavica luka, od kojih je jedan prerezan na pola, ali ju je Facebookov algoritam - blokirao, piše Futurism.
Službeni razlog: zaštitni algoritam odlučio je da je slika "otvoreno seksualizirana". Greška je smiješna, ali također pokazuje da sposobnost umjetne inteligencije u moderiranju sadržaja još uvijek nije na zadovoljavajućoj razini.
Nažalost, tvrtka nije pojasnila što je točno u spornom luku, kojeg se opisuje kao "iznimno slatki, blagi i veliki", bilo neprimjereno kao što tvrdi Facebook.
"Obaviješteni smo da je to otvoreno seksualizirana slika koju moraju maknuti sa stranice. Valjda je zbog dva okrugla oblika podsjetilo na grudi ili nešto slično", rekao je Jackson McLean, menadžer tvrtke Gaze.
Zasad se McLean i tvrtka bore s tehničkim problemom algoritma.
"Meni je samo bila smiješna cijela situacija. Morate imati poprilično bujnu maštu da pogledate luk i pomislite na nešto seksualno, i to još iznimno seksualno", izjavio je McLean koji se nada da će ljudska osoba na kraju odlučiti da sa slikom nema problema.