Pobuna društvenih mreža /

Kampanja Gap Kids optužena za seksizam i nepoznavanje opće kulture

Image
Foto: Twitter

Društvene su mreže u potpunosti planule kada je izašla nova kampanja za Gap Kids - osim seksizma, optužili su ih i da ne poznaju opću kulturu s obzirom na to da su krivo napisali Einsteinovo prezime

2.8.2016.
10:28
Twitter
VOYO logo

Posljednja kampanja Gap Kids usmjerena britanskom tržištu obilježena je kao
seksistička na društvenim mrežama. Ova kompanija za odjeću trenutno je pod 
velikim optužbama zbog reklame na kojoj su dječaci navedeni kao "učenjaci" dok
su djevojčice "društveni leptirići". Još jedan problem kojeg su mnogi sa zgražanjem istaknuli jest krivo napisano ime Alberta Einsteina - naime, na majici za dječake
njegovo ime napisano je "Albert Einstien" što je poprilično ironično. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Komentari kako je reklama seksistička samo se slijevaju. Psiholozi Andrew i Sabrina
su među prvima koji su primijetili razliku u stilu reklama. "Jednostavno...Ne", 
komentirali su na svom zajedničkom Twitteru. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gap su još ranije optuživali da su neke njihove reklame za dječju odjeću "strastveno rasističke."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo